ISTA CUSTOMER SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000246419
NIP
5213368904
REGON
140346069

Podsumowanie

aktywa
64,1 mln
przychód
198,4 mln
zysk
9,1 mln
wartość firmy
191,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. PIWNA, 8 A
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2005-12-06
Rozpoczęcie działalności
2005-12-07
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W DZIAŁANIU ŁĄCZNYM LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ista customer service poland osiągnęła 198 359 209 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 197 957 347 zł. Pozostałe przychody to 401 862 zł.
Całkowite koszty wyniosły 188 889 776 zł.
Zysk netto wyniósł 9 067 571 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 17 721 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 198 359 209 zł w 2022 roku.
• 160 274 817 zł w 2021 roku.
• 139 994 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 950 314 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 067 571 zł w 2022 roku.
• 7 448 581 zł w 2021 roku.
• 8 169 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ista customer service poland wynosi 191 910 898 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 23 401 142 zł a 495 898 023 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 158 096 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 191 910 898 zł w 2022 roku.
• 155 494 664 zł w 2021 roku.
• 145 269 083 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ista customer service poland wyniosła 64 125 819 zł.
a
ktywa trwałe to 13 643 906 zł.
a
ktywa obrotowe to 50 481 913 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 64 125 819 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 201 522 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 924 297 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 539 764 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 64 125 819 zł w 2022 roku.
• 51 861 044 zł w 2021 roku.
• 47 544 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ista customer service poland wyniosły 32 924 297 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 64 125 819 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 150 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 924 297 zł w 2022 roku
• 26 727 093 zł w 2021 roku
• 21 859 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ista customer service poland wykazała przychody na poziomie 198 359 209 zł.
Organizacja zarobiła 11 777 456 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 709 885 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 067 571 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 277 977 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 709 885 zł w 2022 roku
• 2 230 303 zł w 2021 roku
• 2 334 000 zł w 2020 roku

Organizacja Ista customer service poland wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ista Polska posiada 400 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2016 jest Ista Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2006 do 30.12.2016 była Ista Polska kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 06.12.2005 do 23.01.2006 najwięcej udziałów posiadała Ista Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.

Podobne organizacje do ISTA CUSTOMER SERVICE POLAND