SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ I SKŁADA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZENIA WOLI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI KONIECZNE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa osiągnęła 22 866 831 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 866 831 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 560 527 zł.
Zysk netto wyniósł 3 306 304 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 265 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 866 831 zł w 2023 roku.
• 17 162 384 zł w 2022 roku.
• 10 129 840 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 272 198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 306 304 zł w 2023 roku.
• 447 626 zł w 2022 roku.
• -1 437 989 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 3,31 mln zł.
EBITDA Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 3,56 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
205 222 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 306 915 zł w
2023 roku.
• 447 656 zł w
2022 roku.
• -1 438 937 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
213 988 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 561 394 zł w
2023 roku.
• 623 527 zł w
2022 roku.
• -1 295 704 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 29 213 037 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
743 268 zł a 57 167 077 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 723 809 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 213 037 zł w 2023 roku.
• 13 232 092 zł w 2022 roku.
• 6 753 227 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 1,91%. To oznacza, że firma ma szansę 1,91% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,91% w 2023 roku.
• 1,90% w 2022 roku.
• 1,89% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,035% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2023 roku.
• 4,82% w 2022 roku.
• 4,38% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 546 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 198 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 915 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 198 tys. zł a 915 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
9 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 546 tys. zł w 2023 roku.
• 26 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 198 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 915 tys. zł w 2023 roku.
• 686 tys. zł w 2022 roku.
• 405 tys. zł w 2021 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-80 741 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 941 613 zł w 2023 roku
• 3 012 530 zł w 2022 roku
• 2 750 020 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
•
24% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wyniosła 5 386 356 zł.
a
ktywa trwałe to 85 372 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 300 984 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 386 356 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 991 024 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 395 332 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 296 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 386 356 zł w 2023 roku.
• 3 095 583 zł w 2022 roku.
• 2 438 489 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 334%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wyniosły 4 395 332 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 386 356 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 575 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 395 332 zł w 2023 roku
• 4 986 435 zł w 2022 roku
• 4 776 966 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2023 roku
• 161% w 2022 roku
• 196% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wykazała przychody na poziomie 22 866 831 zł.
Organizacja zarobiła 3 306 304 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 306 304 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -66 707 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność organizatorów turystyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Stanek Tomasz
posiada 540 udziałów,
które stanowią 54.0% firmy.