SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ I SKŁADA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZENIA WOLI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI KONIECZNE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa osiągnęła 29 971 022 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 971 022 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 016 931 zł.
Zysk netto wyniósł 3 954 092 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 099 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 971 022 zł w 2024 roku.
• 22 866 831 zł w 2023 roku.
• 17 162 384 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 325 853 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 954 092 zł w 2024 roku.
• 3 306 304 zł w 2023 roku.
• 447 626 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 4,95 mln zł.
EBITDA Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 5,02 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
410 086 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 946 191 zł w
2024 roku.
• 3 306 915 zł w
2023 roku.
• 447 656 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
391 573 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 5 018 478 zł w
2024 roku.
• 3 561 394 zł w
2023 roku.
• 623 527 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 39 505 885 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 708 837 zł a 74 927 556 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 947 957 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 505 885 zł w 2024 roku.
• 29 213 037 zł w 2023 roku.
• 13 232 092 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 2,85%. To oznacza, że firma ma szansę 2,85% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,85% w 2024 roku.
• 2,90% w 2023 roku.
• 2,94% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,25% w 2023 roku.
• 4,72% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wynosi 1,04 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 742 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,6 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 742 tys. zł a 1,6 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
78 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1,04 mln zł w 2024 roku.
• 546 tys. zł w 2023 roku.
• 26 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 742 tys. zł w 2024 roku.
• 198 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,6 mln zł w 2024 roku.
• 915 tys. zł w 2023 roku.
• 686 tys. zł w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-119 270 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 591 171 zł w 2024 roku
• 2 941 613 zł w 2023 roku
• 3 012 530 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wyniosła 7 917 655 zł.
a
ktywa trwałe to 370 782 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 546 873 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 917 655 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 945 116 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 972 539 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 616 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 917 655 zł w 2024 roku.
• 5 386 356 zł w 2023 roku.
• 3 095 583 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wyniosły 2 972 539 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 917 655 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 289 686 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 972 539 zł w 2024 roku
• 4 395 332 zł w 2023 roku
• 4 986 435 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 82% w 2023 roku
• 161% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wykazała przychody na poziomie 29 971 022 zł.
Organizacja zarobiła 4 757 859 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 803 767 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 954 092 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 57 647 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 803 767 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność organizatorów turystyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Stanek Tomasz
posiada 540 udziałów,
które stanowią 54.0% firmy.