WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIE WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja IFB Rail Engineering osiągnęła 4177 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4177 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 300 zł.
Strata netto wyniosła 12 123 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -93 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4177 zł w 2024 roku.
• 33 781 zł w 2023 roku.
• 19 002 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 123 zł w 2024 roku.
• 20 330 zł w 2023 roku.
• 3171 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT IFB Rail Engineering wynosi -12 tys. zł.
EBITDA IFB Rail Engineering wynosi -12 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
8665 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -12 115 zł w
2024 roku.
• 20 331 zł w
2023 roku.
• 3199 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
8751 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -12 115 zł w
2024 roku.
• 20 331 zł w
2023 roku.
• 3199 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji IFB Rail Engineering wynosi 18 385 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 83 200 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -130 603 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 385 zł w 2024 roku.
• 128 534 zł w 2023 roku.
• 34 797 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji IFB Rail Engineering wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
IFB Rail Engineering charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne IFB Rail Engineering wyniosły 16 292
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-28 076 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów IFB Rail Engineering wyniosła 20 966 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 966 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 966 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 800 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 166 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -81 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 966 zł w 2024 roku.
• 38 920 zł w 2023 roku.
• 14 345 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -58%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -58%.
Marża operacyjna wyniosła -290%.
Marża netto wyniosła -290%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania IFB Rail Engineering wyniosły 166 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 966 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 166 zł w 2024 roku
• 5996 zł w 2023 roku
• 1752 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja IFB Rail Engineering wykazała przychody na poziomie 4177 zł.
Organizacja zarobiła -12 123 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 123 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -665 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja IFB Rail Engineering wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 14% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 7% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.