Organizacja Budownictwa Drogowego osiągnęła 1 432 645 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 432 645 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 432 630 zł.
Zysk netto wyniósł 15 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -189 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 432 645 zł w 2024 roku.
• 2 235 808 zł w 2023 roku.
• 2 747 869 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 zł w 2024 roku.
• 275 137 zł w 2023 roku.
• 324 368 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Budownictwa Drogowego wynosi 56 tys. zł.
EBITDA Budownictwa Drogowego wynosi 56 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
13 895 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 56 355 zł w
2024 roku.
• 307 783 zł w
2023 roku.
• 348 882 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
19 756 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 56 355 zł w
2024 roku.
• 334 779 zł w
2023 roku.
• 382 261 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Budownictwa Drogowego wynosi 2 554 858 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
150 zł a 8 531 741 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 51 089 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 554 858 zł w 2024 roku.
• 4 190 777 zł w 2023 roku.
• 4 522 721 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Budownictwa Drogowego wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Budownictwa Drogowego wynosi 7,0%. To oznacza, że firma ma szansę 7,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,951% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 7,0% w 2024 roku.
• 5,8% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Budownictwa Drogowego charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Budownictwa Drogowego wynosi 182 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 555 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 tys. zł a 555 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
10 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 182 tys. zł w 2024 roku.
• 209 tys. zł w 2023 roku.
• 196 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 46 tys. zł w 2023 roku.
• 52 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 555 tys. zł w 2024 roku.
• 568 tys. zł w 2023 roku.
• 495 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 684 209
zł.
Koszty operacyjne Budownictwa Drogowego wyniosły 1 376 290
zł.
Wynagrodzenia stanowią 50%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-14 880 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 684 209 zł w 2024 roku
• 705 822 zł w 2023 roku
• 667 148 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
50% w 2024 roku
•
37% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Budownictwa Drogowego wyniosła 2 639 884 zł.
a
ktywa trwałe to 546 848 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 093 037 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 639 884 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 132 935 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 506 949 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -21 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 639 884 zł w 2024 roku.
• 2 967 114 zł w 2023 roku.
• 2 769 609 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Budownictwa Drogowego wyniosły 506 949 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 639 884 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -188 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 506 949 zł w 2024 roku
• 834 194 zł w 2023 roku
• 911 826 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2024 roku
• 28% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Budownictwa Drogowego wykazała przychody na poziomie 1 432 645 zł.
Organizacja zarobiła 15 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2911 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Budownictwa Drogowego wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.002%.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Szmitka Stanisław (15% udziałów)
• Juszczyński Robert (15% udziałów)
• Cichocki Andrzej (15% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.12.2015 do 11.05.2017:
• Szmitka Stanisław (25% udziałów)
• Cichocki Andrzej (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.05.2012 do 21.12.2015:
• Szmitka Stanisław (25% udziałów)
• Cichocki Andrzej (25% udziałów)
• Mietlicki Łukasz (25% udziałów)
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO