WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja TAL Aviation Poland osiągnęła 1 005 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 005 461 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 980 827 zł.
Zysk netto wyniósł 24 634 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 005 461 zł w 2024 roku.
• 614 406 zł w 2023 roku.
• 601 323 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -370 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 634 zł w 2024 roku.
• 50 832 zł w 2023 roku.
• 182 084 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT TAL Aviation Poland wynosi 25 tys. zł.
EBITDA TAL Aviation Poland wynosi 61 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
385 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 24 534 zł w
2024 roku.
• 52 281 zł w
2023 roku.
• 184 188 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
3336 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 61 392 zł w
2024 roku.
• 54 986 zł w
2023 roku.
• 192 616 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji TAL Aviation Poland wynosi 1 152 964 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
246 344 zł a 2 513 653 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2787 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 152 964 zł w 2024 roku.
• 978 652 zł w 2023 roku.
• 1 493 932 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TAL Aviation Poland wynosi 0,35%. To oznacza, że firma ma szansę 0,35% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,35% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
TAL Aviation Poland charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 559 008
zł.
Koszty operacyjne TAL Aviation Poland wyniosły 980 927
zł.
Wynagrodzenia stanowią 57%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-21 460 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 559 008 zł w 2024 roku
• 407 369 zł w 2023 roku
• 263 622 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
57% w 2024 roku
•
72% w 2023 roku
•
63% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów TAL Aviation Poland wyniosła 1 518 154 zł.
a
ktywa trwałe to 2243 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 515 911 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 518 154 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 512 158 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 005 995 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 100 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 518 154 zł w 2024 roku.
• 755 471 zł w 2023 roku.
• 734 784 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania TAL Aviation Poland wyniosły 1 005 995 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 518 154 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 91 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 005 995 zł w 2024 roku
• 267 847 zł w 2023 roku
• 248 497 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2024 roku
• 35% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja TAL Aviation Poland wykazała przychody na poziomie 1 005 461 zł.
Organizacja zarobiła 24 634 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 634 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1106 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja TAL Aviation Poland wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Tal Aviation Ltd
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.04.2023 jest
Tal Aviation Ltd
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.01.2003 do 28.04.2023
był Tal Aviation Ltd
kontrolując 99% udziałów.