AGENCJA REKLAMOWA "MEDIAPROMOTION" JAGNIĄTKOWSKA D., WYSOCKA N. SPÓŁKA JAWNA KRS
0000112019
NIP
8511002777
REGON
810624400

Podsumowanie

aktywa
4,4 mln
przychód
1,4 mln
zysk
-389 tys.
wartość firmy
3,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. SZWEDZKA, 2A
Kod pocztowy
71-791
Rejestracja
2002-05-15
Rozpoczęcie działalności
1994-08-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI, REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. osiągnęła 1 345 271 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 937 282 zł. Pozostałe przychody to 407 989 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 325 897 zł.
Strata netto wyniosła 388 615 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -686 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 345 271 zł w 2018 roku.
• 1 316 175 zł w 2017 roku.
• 3 560 188 zł w 2016 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -189 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -388 615 zł w 2018 roku.
• -329 736 zł w 2017 roku.
• 549 804 zł w 2016 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wynosi 3 883 084 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 926 596 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -922 431 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 883 084 zł w 2018 roku.
• 4 155 147 zł w 2017 roku.
• 8 510 028 zł w 2016 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wyniosła 4 391 022 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 722 854 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 318 168 zł.
u
działy (akcje) własne to 350 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 391 022 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 981 649 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 409 373 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -354 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 391 022 zł w 2018 roku.
• 4 713 815 zł w 2017 roku.
• 5 708 348 zł w 2016 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wyniosły 409 373 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 391 022 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -54 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 409 373 zł w 2018 roku
• 343 552 zł w 2017 roku
• 458 544 zł w 2016 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2018 roku
• 7% w 2017 roku
• 8% w 2016 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wykazała przychody na poziomie 1 345 271 zł.
Organizacja zarobiła -388 615 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -388 615 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku

Organizacja Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki