NEO AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000081473
NIP
5213177469
REGON
013210061

Podsumowanie

aktywa
24 tys.
przychód
45 tys.
zysk
-23 tys.
wartość firmy
30 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA WILANOWSKA, 115
Kod pocztowy
02-765
Rejestracja
2002-01-15
Rozpoczęcie działalności
1998-10-16
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Neo agencja reklamowa osiągnęła 44 984 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 44 984 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 564 zł.
Strata netto wyniosła 22 580 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 44 984 zł w 2022 roku.
• 46 204 zł w 2021 roku.
• 48 685 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 580 zł w 2022 roku.
• -11 187 zł w 2021 roku.
• -7664 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Neo agencja reklamowa wynosi 29 989 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 112 460 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 229 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 989 zł w 2022 roku.
• 30 803 zł w 2021 roku.
• 32 457 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Neo agencja reklamowa wyniosła 23 999 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 999 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 999 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -239 374 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 263 373 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -7821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 999 zł w 2022 roku.
• 36 249 zł w 2021 roku.
• 22 248 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -50%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Neo agencja reklamowa wyniosły 263 373 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 999 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,097%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 263 373 zł w 2022 roku
• 253 042 zł w 2021 roku
• 227 854 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 162.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1097% w 2022 roku
• 698% w 2021 roku
• 1024% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Neo agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 44 984 zł.
Organizacja zarobiła -22 580 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 580 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Neo agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kowalczuk Urszula posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kowalczuk Iga posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kowalczuk Urszula (50% udziałów)
• Kowalczuk Iga (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.01.2012 do 08.11.2018:
• Dominowska Joanna (50% udziałów)
• Kowalczuk Urszula (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.01.2002 do 11.01.2012:
• Kowalczuk Urszula (50% udziałów)
• Gara Mirosław (50% udziałów)