Organizacja Neo agencja reklamowa osiągnęła 44 984 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 44 984 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 564 zł.
Strata netto wyniosła 22 580 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 44 984 zł w 2022 roku.
• 46 204 zł w 2021 roku.
• 48 685 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 580 zł w 2022 roku.
• -11 187 zł w 2021 roku.
• -7664 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Neo agencja reklamowa wynosi 29 989 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 112 460 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 229 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 989 zł w 2022 roku.
• 30 803 zł w 2021 roku.
• 32 457 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Neo agencja reklamowa wyniosła 23 999 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 999 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 999 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -239 374 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 263 373 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 999 zł w 2022 roku.
• 36 249 zł w 2021 roku.
• 22 248 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -50%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Neo agencja reklamowa wyniosły 263 373 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 999 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,097%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 263 373 zł w 2022 roku
• 253 042 zł w 2021 roku
• 227 854 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 162.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1097% w 2022 roku
• 698% w 2021 roku
• 1024% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Neo agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 44 984 zł.
Organizacja zarobiła -22 580 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 580 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku