PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNYCH ROBÓT KOLEJOWYCH "TOR - KRAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000041663
NIP
6790084507
REGON
003919324

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
29,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
26,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
1,7 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
41,9 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
ISEP, 2E
Kod pocztowy
31-588
Rejestracja
2001-09-26
Rozpoczęcie działalności
1991-01-17
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
tor-krak@tor-krak.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ
Opis
  • Specjalizacja w budowie i modernizacjach infrastruktury tramwajowej
  • Wykonywanie robót torowych oraz remonty sieci trakcyjnych
  • Zastosowanie nowoczesnych technologii i rozwiązań konstrukcyjnych
  • Posiadanie wysokiej klasy sprzętu i doświadczonego zespołu
  • Nagrody w konkursach budowlanych i osiągnięcia w branży

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak osiągnęła 26 603 981 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 26 265 269 zł. Pozostałe przychody to 338 712 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 24 539 257 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 726 012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 054 186 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 603 981 zł w 2024 roku.
• 26 755 069 zł w 2023 roku.
• 24 805 651 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 764 003 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 726 012 zł w 2024 roku.
• 56 956 zł w 2023 roku.
• 1 083 757 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wynosi 1,9 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wynosi 2,26 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 831 401 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 897 908 zł w 2024 roku.
• -390 169 zł w 2023 roku.
• 1 380 185 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 770 082 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 262 050 zł w 2024 roku.
• -75 790 zł w 2023 roku.
• 1 674 421 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wynosi 41 908 826 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 17 260 119 zł a 92 100 217 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 521 824 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 41 908 826 zł w 2024 roku.
• 34 038 819 zł w 2023 roku.
• 37 616 511 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,075% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wyniosły 24 367 360 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wyniosła 29 454 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 5 192 571 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 24 261 837 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 454 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 23 025 054 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 429 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 780 781 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 454 408 zł w 2024 roku.
• 26 360 911 zł w 2023 roku.
• 27 004 958 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wyniosły 6 429 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 454 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 114 904 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 429 354 zł w 2024 roku
• 5 061 869 zł w 2023 roku
• 4 679 114 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2024 roku
• 19% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wykazała przychody na poziomie 26 603 981 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 175 152 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 449 140 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 726 012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 48 040 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 449 140 zł w 2024 roku
• 80 363 zł w 2023 roku
• 416 812 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR - Krak wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niedziela Wiesław posiada 135 udziałów, które stanowią 67.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niedziela Łucja posiada 35 udziałów, które stanowią 17.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
De Brouwer Joanna posiada 30 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 15.02.2022 jest Niedziela Wiesław kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 30.10.2020 do 15.02.2022 był Niedziela Wiesław kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 30.04.2008 do 30.10.2020 najwięcej udziałów posiadał Niedziela Wiesław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNYCH ROBÓT KOLEJOWYCH "TOR - KRAK"