SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Tworzenie oprogramowania do projektowania budynków
Analiza wpływu budynków na środowisko
Generowanie certyfikatów ekologicznych
Interaktywne aplikacje 3D oraz narzędzia e-learningowe
Wsparcie dla BIM i CAD
MULTIMEDIA COMMUNICATION to firma, która specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania mającego na celu wspieranie projektowania oraz optymalizację budynków, uwzględniając ich zapotrzebowanie na energię. Organizacja zajmuje się zarówno analizą wpływu budynków na środowisko, jak i generowaniem certyfikatów dotyczących tego wpływu. W ofercie MULTIMEDIA COMMUNICATION znajdują się kompleksowe narzędzia do planowania zasobów materiałowych, które umożliwiają optymalizację kosztów oraz efektywności energetycznej. Dodatkowo, firma kładzie duży nacisk na tworzenie interaktywnych aplikacji 3D oraz programów e-learningowych, które wspierają edukację na temat efektywnych rozwiązań budowlanych. Organizacja współpracuje z projektantami, wykonawcami oraz instytucjami technicznymi, co potwierdza jej długie doświadczenie w branży. MONITORING DIALOGU z klientami to kolejny istotny aspekt działalności, przez co MULTIMEDIA COMMUNICATION stale poszerza swoje kompetencje i ofertę.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Multimedia Communication osiągnęła 1 785 503 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 775 604 zł. Pozostałe przychody to 9900 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 242 520 zł.
Zysk netto wyniósł 533 083 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 785 503 zł w 2024 roku.
• 2 100 892 zł w 2023 roku.
• 1 946 774 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 52 504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 533 083 zł w 2024 roku.
• 780 286 zł w 2023 roku.
• 539 741 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Multimedia Communication wynosi 644 tys. zł.
EBITDA Multimedia Communication wynosi 683 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
55 064 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 644 059 zł w
2024 roku.
• 916 665 zł w
2023 roku.
• 877 423 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
55 815 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 683 027 zł w
2024 roku.
• 950 763 zł w
2023 roku.
• 905 135 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia Communication wynosi 7 677 296 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 678 255 zł a 23 224 682 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 717 201 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 677 296 zł w 2024 roku.
• 8 476 553 zł w 2023 roku.
• 6 826 414 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia Communication wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Multimedia Communication charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 641 296
zł.
Koszty operacyjne Multimedia Communication wyniosły 1 131 545
zł.
Wynagrodzenia stanowią 57%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
32 197 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 641 296 zł w 2024 roku
• 667 413 zł w 2023 roku
• 541 586 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
57% w 2024 roku
•
57% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia Communication wyniosła 6 734 843 zł.
a
ktywa trwałe to 2 487 394 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 247 449 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 734 843 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 806 171 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 928 672 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 566 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 734 843 zł w 2024 roku.
• 6 292 039 zł w 2023 roku.
• 5 372 500 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia Communication wyniosły 928 672 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 734 843 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -107 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 928 672 zł w 2024 roku
• 1 018 951 zł w 2023 roku
• 879 698 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia Communication wykazała przychody na poziomie 1 785 503 zł.
Organizacja zarobiła 595 667 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 62 584 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 533 083 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3770 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 62 584 zł w 2024 roku
• 82 711 zł w 2023 roku
• 79 093 zł w 2022 roku