SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Tworzenie oprogramowania do projektowania budynków
Analiza wpływu budynków na środowisko
Generowanie certyfikatów ekologicznych
Interaktywne aplikacje 3D oraz narzędzia e-learningowe
Wsparcie dla BIM i CAD
MULTIMEDIA COMMUNICATION to firma, która specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania mającego na celu wspieranie projektowania oraz optymalizację budynków, uwzględniając ich zapotrzebowanie na energię. Organizacja zajmuje się zarówno analizą wpływu budynków na środowisko, jak i generowaniem certyfikatów dotyczących tego wpływu. W ofercie MULTIMEDIA COMMUNICATION znajdują się kompleksowe narzędzia do planowania zasobów materiałowych, które umożliwiają optymalizację kosztów oraz efektywności energetycznej. Dodatkowo, firma kładzie duży nacisk na tworzenie interaktywnych aplikacji 3D oraz programów e-learningowych, które wspierają edukację na temat efektywnych rozwiązań budowlanych. Organizacja współpracuje z projektantami, wykonawcami oraz instytucjami technicznymi, co potwierdza jej długie doświadczenie w branży. MONITORING DIALOGU z klientami to kolejny istotny aspekt działalności, przez co MULTIMEDIA COMMUNICATION stale poszerza swoje kompetencje i ofertę.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Multimedia Communication osiągnęła 1 785 503 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 775 604 zł. Pozostałe przychody to 9900 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 242 520 zł.
Zysk netto wyniósł 533 083 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 785 503 zł w 2024 roku.
• 2 100 892 zł w 2023 roku.
• 1 946 774 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 52 504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 533 083 zł w 2024 roku.
• 780 286 zł w 2023 roku.
• 539 741 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Multimedia Communication wynosi 644 tys. zł.
EBITDA Multimedia Communication wynosi 683 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
55 064 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 644 059 zł w
2024 roku.
• 916 665 zł w
2023 roku.
• 877 423 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
55 815 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 683 027 zł w
2024 roku.
• 950 763 zł w
2023 roku.
• 905 135 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia Communication wynosi 7 677 296 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 678 255 zł a 23 224 682 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 717 201 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 677 296 zł w 2024 roku.
• 8 476 553 zł w 2023 roku.
• 6 826 414 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Multimedia Communication wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia Communication wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Multimedia Communication charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Multimedia Communication wynosi 442 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 54 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,16 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 54 tys. zł a 1,16 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
57 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 442 tys. zł w 2024 roku.
• 409 tys. zł w 2023 roku.
• 328 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 54 tys. zł w 2024 roku.
• 63 tys. zł w 2023 roku.
• 58 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,16 mln zł w 2024 roku.
• 1,05 mln zł w 2023 roku.
• 899 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 641 296
zł.
Koszty operacyjne Multimedia Communication wyniosły 1 131 545
zł.
Wynagrodzenia stanowią 57%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
32 197 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 641 296 zł w 2024 roku
• 667 413 zł w 2023 roku
• 541 586 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
57% w 2024 roku
•
57% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia Communication wyniosła 6 734 843 zł.
a
ktywa trwałe to 2 487 394 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 247 449 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 734 843 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 806 171 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 928 672 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 566 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 734 843 zł w 2024 roku.
• 6 292 039 zł w 2023 roku.
• 5 372 500 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia Communication wyniosły 928 672 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 734 843 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -107 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 928 672 zł w 2024 roku
• 1 018 951 zł w 2023 roku
• 879 698 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia Communication wykazała przychody na poziomie 1 785 503 zł.
Organizacja zarobiła 595 667 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 62 584 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 533 083 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3770 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 62 584 zł w 2024 roku
• 82 711 zł w 2023 roku
• 79 093 zł w 2022 roku