TOTALENERGIES MARKETING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000019835
NIP
5220100798
REGON
010013868

Podsumowanie

aktywa
261,4 mln
przychód
1,6 mld
zysk
71,5 mln
wartość firmy
1,4 mld
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 80
Kod pocztowy
00-175
Rejestracja
2001-06-27
Rozpoczęcie działalności
1992-12-09
Kapitał zakładowy
56865000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Totalenergies marketing polska osiągnęła 1 559 529 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 555 797 000 zł. Pozostałe przychody to 3 732 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 484 260 000 zł.
Zysk netto wyniósł 71 537 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 145 875 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 559 529 000 zł w 2022 roku.
• 1 159 340 000 zł w 2021 roku.
• 933 503 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9 849 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 71 537 000 zł w 2022 roku.
• 51 838 000 zł w 2021 roku.
• 60 259 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Totalenergies marketing polska wynosi 1 422 309 500 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 96 475 500 zł a 3 898 822 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 144 034 100 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 422 309 500 zł w 2022 roku.
• 1 043 946 583 zł w 2021 roku.
• 951 388 333 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Totalenergies marketing polska wyniosła 261 390 000 zł.
a
ktywa trwałe to 31 596 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 229 794 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 261 390 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 128 634 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 132 756 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 102 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 261 390 000 zł w 2022 roku.
• 226 816 000 zł w 2021 roku.
• 220 337 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Totalenergies marketing polska wyniosły 132 756 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 261 390 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 253 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 132 756 000 zł w 2022 roku
• 141 881 000 zł w 2021 roku
• 102 981 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Totalenergies marketing polska wykazała przychody na poziomie 1 559 529 000 zł.
Organizacja zarobiła 89 417 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 880 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 71 537 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2 115 800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 880 000 zł w 2022 roku
• 15 248 000 zł w 2021 roku
• 16 576 000 zł w 2020 roku

Organizacja Totalenergies marketing polska wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Totalenergies Marketing Services Société Par Actions Simplifiée posiada 568650 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.10.2022 jest Totalenergies Marketing Services Société Par Actions Simplifiée kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.12.2021 do 03.10.2022 była Totalenergies Marketing Services Uproszczona Spółka Akcyjna kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 27.11.2019 do 02.12.2021 najwięcej udziałów posiadała Total Marketing Services Uproszczona Spółka Akcyjna. Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.