Rozpoczęcie działalności
2025-08-11
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIE WOLI, DOTYCZĄCE CZYNNOŚCI, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA KWOTĘ 50 000,00 ZŁ LUB DOTYCZY ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ OKRESOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ W CIĄGU ROKU PRZEKRACZA KWOTĘ 100 000,00 ZŁ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Cel działania
FUNDACJA JEST POWOŁANA W CELACH SPOŁECZNIE UŻYTECZNYCH. CELE FUNDACJI SĄ NASTĘPUJĄCE: 1) WSPIERANIE ROZWOJU OSOBISTEGO, DUCHOWEGO I FIZYCZNEGO CZŁOWIEKA, W TYM POPRZEZ TWORZENIE PRZESTRZENI DO ODPOCZYNKU, INTEGRACJI, TERAPII ORAZ EDUKACJI; 2) PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA ORAZ PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ; 3) TWORZENIE I PROWADZENIE OŚRODKÓW ROZWOJU, EDUKACJI, REHABILITACJI, WYPOCZYNKU I WSPARCIA MIĘDZYPOKOLENIOWEGO; 4) DZIAŁANIA NA RZECZ WSPÓLNOT LOKALNYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU; 5) OCHRONĘ ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ ROZWÓJ EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I ZRÓWNOWAŻONEGO STYLU ŻYCIA; 6) ROZWÓJ I PROMOCJĘ KULTURY, SZTUKI, RĘKODZIEŁA I TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ; 7) ROZWÓJ INNOWACYJNYCH FORM EDUKACJI, W TYM CYFROWEJ, ARTYSTYCZNEJ I TERAPEUTYCZNEJ; 8) DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU TURYSTYKI, AGROTURYSTYKI I AKTYWNOŚCI WIEJSKIEJ; 9) ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SPRZYJAJĄCEJ REKREACJI, ZDROWIU I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ; 10) WSPIERANIE TWÓRCZOŚCI, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ POWIĄZANEJ Z EDUKACJĄ I ROZWOJEM OSOBISTYM; 11) PROMOCJA ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJA ZAWODOWA OSÓB POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY I ZAGROŻONYCH ZWOLNIENIEM Z PRACY; 12) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RÓWNYCH PRAW KOBIET I MĘŻCZYZN; 13) DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM; 14) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA WIEDZY (INFORMACYJNEGO): NAUKA, EDUKACJA, OŚWIATA, WYCHOWANIE, SZKOLNICTWO WYŻSZE; 15) DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ GOSPODARCZY, W TYM ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.