Pomoc w tworzeniu i zarządzaniu sklepami internetowymi
Udział w warsztatach z doświadczonymi mentorami
Wsparcie w wyszukiwaniu i optymalizacji bestsellerów
Maksymalizacja wyników sprzedażowych dzięki skutecznym kampaniom reklamowym
Next Level Marketing to dynamiczna firma oferująca mentoring w zakresie e-commerce i marketingu, mająca na celu wspieranie sprzedawców oraz przedsiębiorców w osiąganiu znaczących wyników sprzedażowych. Oferta firmy obejmuje kompleksowe wsparcie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców, ze szczególnym naciskiem na skuteczne techniki sprzedaży produktów w sieci. Mentoring prowadzony jest przez doświadczonych specjalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą zdobytą w wyniku praktyki oraz licznych prób optymalizacji sklepów internetowych. Możliwości, jakie oferuje Next Level, obejmują pomoc w wyszukiwaniu bestsellerów, tworzeniu i zarządzaniu sklepami internetowymi, a także prowadzeniu kampanii reklamowych, które maksymalizują sprzedaż. Klienci uczestniczą w praktycznych warsztatach, które odbywają się w grupach, gdzie mają dostęp do specjalistów i mogą zadawać pytania. Historie sukcesów były świadkami wielu zrealizowanych celów sprzedażowych, dzięki czemu program mentoringowy cieszy się rosnącą popularnością na rynku. Dlatego wielu obecnych i byłych uczestników, dzięki współpracy z Next Level, osiągnęło trzy- lub pięciokrotny wzrost zamówień, co świadczy o skuteczności oferowanych metod. Next Level Marketing koncentruje się na przejrzystości procesu nauki oraz na szybkiej realizacji wyników, co czyni ich programy atrakcyjnymi dla osób z różnych segmentów rynku e-commerce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Next Level Marketing osiągnęła 542 158 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 542 156 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 444 282 zł.
Zysk netto wyniósł 97 874 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 542 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 542 158 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 97 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 97 874 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Next Level Marketing wynosi 830 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
77 155 zł a 1 370 231 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 830 088 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 830 088 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Next Level Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,047% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Next Level Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 152 000
zł.
Koszty operacyjne Next Level Marketing wyniosły 434 604
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
152 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 152 000 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
35 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Next Level Marketing wyniosła 116 849 zł.
a
ktywa obrotowe to 116 849 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 116 849 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 102 874 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 975 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 116 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 116 849 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Next Level Marketing wyniosły 13 975 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 116 849 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 975 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Next Level Marketing wykazała przychody na poziomie 542 158 zł.
Organizacja zarobiła 107 553 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9679 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 97 874 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9679 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9679 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Next Level Marketing wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Borys Daniel
posiada 25 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.