SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE (REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA )
Organizacja Brand Creators Company osiągnęła 1 863 473 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 863 473 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 722 927 zł.
Zysk netto wyniósł 140 546 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 931 737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 863 473 zł w 2024 roku.
• 287 208 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 70 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 140 546 zł w 2024 roku.
• -11 471 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Creators Company wynosi 158 tys. zł.
EBITDA Brand Creators Company wynosi 158 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Creators Company wynosi 1 905 056 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
100 557 zł a 4 658 683 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 952 528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 905 056 zł w 2024 roku.
• 191 472 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Creators Company wynosi 2,91%. To oznacza, że firma ma szansę 2,91% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,876% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,91% w 2024 roku.
• 2,92% w 2023 roku.
• 4,66% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Creators Company wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Creators Company charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Creators Company wynosi 43 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 24 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 75 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 24 tys. zł a 75 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
21 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 43 tys. zł w 2024 roku.
• 2 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 24 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 75 tys. zł w 2024 roku.
• 11 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 108 387
zł.
Koszty operacyjne Brand Creators Company wyniosły 1 705 828
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
54 194 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 108 387 zł w 2024 roku
• 49 928 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2024 roku
•
17% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Creators Company wyniosła 386 111 zł.
a
ktywa obrotowe to 386 111 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 386 111 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 134 076 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 252 036 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 193 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 386 111 zł w 2024 roku.
• 78 245 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 105%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Creators Company wyniosły 252 036 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 386 111 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 126 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 252 036 zł w 2024 roku
• 84 715 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2024 roku
• 108% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Creators Company wykazała przychody na poziomie 1 863 473 zł.
Organizacja zarobiła 153 498 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 952 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 140 546 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6476 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 952 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku