Organizacja Flawsome brands osiągnęła 106 133 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 106 133 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 552 zł.
Zysk netto wyniósł 93 581 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 106 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 106 133 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 93 581 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 93 581 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Flawsome brands wynosi 515 267 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
70 186 zł a 1 310 140 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 515 267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 515 267 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Flawsome brands wyniosła 106 133 zł.
a
ktywa obrotowe to 106 133 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 106 133 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 93 581 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 552 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 106 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 106 133 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 88%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 97%.
Marża netto wyniosła 88%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 88.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 100 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 88.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Flawsome brands wyniosły 12 552 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 106 133 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 552 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Flawsome brands wykazała przychody na poziomie 106 133 zł.
Organizacja zarobiła 103 133 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9552 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 93 581 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9552 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9552 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku