Organizacja Trailer Logistics osiągnęła 871 724 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 871 724 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 718 876 zł.
Zysk netto wyniósł 152 849 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 290 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 871 724 zł w 2024 roku.
• 384 645 zł w 2023 roku.
• 104 804 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 50 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 152 849 zł w 2024 roku.
• 6820 zł w 2023 roku.
• 22 433 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Trailer Logistics wynosi 157 tys. zł.
EBITDA Trailer Logistics wynosi 203 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trailer Logistics wynosi 1 344 121 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
151 576 zł a 2 179 311 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 448 040 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 344 121 zł w 2024 roku.
• 320 649 zł w 2023 roku.
• 191 426 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trailer Logistics wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Trailer Logistics charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 98 595
zł.
Koszty operacyjne Trailer Logistics wyniosły 715 135
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
32 865 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 98 595 zł w 2024 roku
• 43 608 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trailer Logistics wyniosła 614 429 zł.
a
ktywa trwałe to 412 892 zł.
a
ktywa obrotowe to 201 537 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 614 429 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 202 101 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 412 327 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 204 810 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 614 429 zł w 2024 roku.
• 321 225 zł w 2023 roku.
• 422 722 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trailer Logistics wyniosły 412 327 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 614 429 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 137 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 412 327 zł w 2024 roku
• 271 972 zł w 2023 roku
• 380 289 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2024 roku
• 85% w 2023 roku
• 90% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trailer Logistics wykazała przychody na poziomie 871 724 zł.
Organizacja zarobiła 152 849 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 152 849 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku