A BASIC BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000948401
NIP
7011071711
REGON
521082718

Podsumowanie

aktywa
639 tys.
przychód
255 tys.
zysk
48 tys.
wartość firmy
400 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ROZBRAT, 34/36
Kod pocztowy
00-429
Rejestracja
2022-01-25
Rozpoczęcie działalności
2022-01-25
Kapitał zakładowy
8200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja A basic brand osiągnęła 255 264 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 255 243 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 207 578 zł.
Zysk netto wyniósł 47 665 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 255 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 255 264 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 47 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 665 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A basic brand wynosi 400 334 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 39 499 zł a 667 307 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 400 334 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 400 334 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów A basic brand wyniosła 638 668 zł.
a
ktywa obrotowe to 638 668 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 638 668 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 52 665 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 586 004 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 638 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 638 668 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 90.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania A basic brand wyniosły 586 004 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 638 668 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 586 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 586 004 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja A basic brand wykazała przychody na poziomie 255 264 zł.
Organizacja zarobiła 52 832 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5167 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5167 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5167 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja A basic brand wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Arciszewska Emilia posiada 84 udziałów, które stanowią 51.2% firmy.
Asaria Raphaёl Silvio Pierre posiada 64 udziałów, które stanowią 39% firmy.
Vinci Capital posiada 16 udziałów, które stanowią 9.8% firmy.
Największym udziałowcem od 14.11.2023 jest Arciszewska Emilia kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.08.2022 do 14.11.2023 była Arciszewska Emilia kontrolująca 51% udziałów.
W okresie od 25.01.2022 do 10.08.2022 najwięcej udziałów posiadał Terej Krzysztof . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.