BRAND SCOUTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000914019
NIP
6452570590
REGON
389609490

Podsumowanie

aktywa
17 tys.
przychód
94 tys.
zysk
-29 tys.
wartość firmy
65 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
TARNOWSKIE GÓRY
Adres
UL. RYNEK, 11
Kod pocztowy
42-600
Rejestracja
2021-08-04
Rozpoczęcie działalności
2021-08-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand scouting osiągnęła 93 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 93 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 122 824 zł.
Strata netto wyniosła 29 324 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 31 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 93 500 zł w 2023 roku.
• 99 654 zł w 2022 roku.
• 47 462 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -9775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -29 324 zł w 2023 roku.
• 9438 zł w 2022 roku.
• -13 599 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand scouting wynosi 64 564 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 233 751 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 64 564 zł w 2023 roku.
• 104 815 zł w 2022 roku.
• 31 641 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand scouting wyniosła 17 070 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 070 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła -14 390 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -28 485 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 096 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 070 zł w 2023 roku.
• 57 073 zł w 2022 roku.
• 15 443 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -172%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 103%.
Marża operacyjna wyniosła -31%.
Marża netto wyniosła -31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -57.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand scouting wyniosły 14 096 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 070 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 096 zł w 2023 roku
• 56 235 zł w 2022 roku
• 24 043 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
• 156% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand scouting wykazała przychody na poziomie 93 500 zł.
Organizacja zarobiła -29 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -29 324 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand scouting wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Maleska Karol posiada 30 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Ziaja Emilia posiada 20 udziałów, które stanowią 40% firmy.