Terminowość realizacji dostaw i konkurencyjne ceny
Profesjonalne magazyny gwarantujące jakość
Fresh Product to hurtownia specjalizująca się w dostarczaniu świeżych oraz mrożonych owoców i warzyw. Działa w rejonach takich jak Warszawa i Radom, oferując zróżnicowane produkty, które są starannie dobierane i pakowane, zapewniając najwyższą jakość. Hurtownia obecna jest na rynku gastronomicznym, obsługując liczne restauracje i lokale gastronomiczne, które codziennie korzystają z jej usług. Konkurencyjność cenowa oraz terminowość dostaw stanowią kluczowe elementy ich oferty, co przyczynia się do zadowolenia klientów. Wszystkie produkty są przechowywane w profesjonalnych magazynach, co zapewnia ich świeżość i właściwe warunki przechowywania.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fresh Product osiągnęła 4 000 611 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 000 611 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 591 259 zł.
Zysk netto wyniósł 409 352 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 000 153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 000 611 zł w 2024 roku.
• 2 982 849 zł w 2023 roku.
• 2 049 027 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 102 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 409 352 zł w 2024 roku.
• 112 955 zł w 2023 roku.
• 73 247 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fresh Product wynosi 453 tys. zł.
EBITDA Fresh Product wynosi 549 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fresh Product wynosi 4 808 855 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
504 374 zł a 10 001 527 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 202 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 808 855 zł w 2024 roku.
• 2 637 746 zł w 2023 roku.
• 1 771 650 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fresh Product wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fresh Product charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 69 998
zł.
Koszty operacyjne Fresh Product wyniosły 3 547 230
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 500 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 69 998 zł w 2024 roku
• 148 798 zł w 2023 roku
• 58 416 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fresh Product wyniosła 1 306 096 zł.
a
ktywa trwałe to 25 087 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 281 008 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 306 096 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 672 499 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 633 597 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 326 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 306 096 zł w 2024 roku.
• 761 556 zł w 2023 roku.
• 976 171 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fresh Product wyniosły 633 597 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 306 096 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 158 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 633 597 zł w 2024 roku
• 498 410 zł w 2023 roku
• 825 979 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fresh Product wykazała przychody na poziomie 4 000 611 zł.
Organizacja zarobiła 449 913 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 40 561 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 409 352 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 140 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 561 zł w 2024 roku
• 12 105 zł w 2023 roku
• 8639 zł w 2022 roku