SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Outlet Brand Stores osiągnęła 10 668 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 668 278 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 951 041 zł.
Zysk netto wyniósł 717 237 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 667 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 668 278 zł w 2024 roku.
• 10 357 500 zł w 2023 roku.
• 8 040 780 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 179 309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 717 237 zł w 2024 roku.
• 984 549 zł w 2023 roku.
• 1 295 461 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Outlet Brand Stores wynosi 745 tys. zł.
EBITDA Outlet Brand Stores wynosi 929 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Outlet Brand Stores wynosi 12 922 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 941 363 zł a 26 670 696 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 230 625 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 922 498 zł w 2024 roku.
• 13 072 254 zł w 2023 roku.
• 12 033 014 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Outlet Brand Stores wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Outlet Brand Stores charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 652 718
zł.
Koszty operacyjne Outlet Brand Stores wyniosły 9 923 456
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
413 180 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 652 718 zł w 2024 roku
• 1 414 084 zł w 2023 roku
• 1 075 205 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Outlet Brand Stores wyniosła 4 627 143 zł.
a
ktywa trwałe to 2 082 488 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 544 655 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 627 143 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 921 817 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 705 326 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 156 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 627 143 zł w 2024 roku.
• 4 164 069 zł w 2023 roku.
• 3 496 004 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Outlet Brand Stores wyniosły 705 326 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 627 143 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 176 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 705 326 zł w 2024 roku
• 1 191 990 zł w 2023 roku
• 1 508 473 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 29% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Outlet Brand Stores wykazała przychody na poziomie 10 668 278 zł.
Organizacja zarobiła 717 237 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 717 237 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Outlet Brand Stores wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Żmiejko Aneta
posiada 70 udziałów,
które stanowią 70.0% firmy.