SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Outlet Brand Stores osiągnęła 10 668 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 668 278 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 951 041 zł.
Zysk netto wyniósł 717 237 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 667 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 668 278 zł w 2024 roku.
• 10 357 500 zł w 2023 roku.
• 8 040 780 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 179 309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 717 237 zł w 2024 roku.
• 984 549 zł w 2023 roku.
• 1 295 461 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Outlet Brand Stores wynosi 745 tys. zł.
EBITDA Outlet Brand Stores wynosi 929 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Outlet Brand Stores wynosi 12 922 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 941 363 zł a 26 670 696 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 230 625 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 922 498 zł w 2024 roku.
• 13 072 254 zł w 2023 roku.
• 12 033 014 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Outlet Brand Stores wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,213% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Outlet Brand Stores wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Outlet Brand Stores charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Outlet Brand Stores wynosi 405 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 112 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 784 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 112 tys. zł a 784 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
101 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 405 tys. zł w 2024 roku.
• 332 tys. zł w 2023 roku.
• 343 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 112 tys. zł w 2024 roku.
• 149 tys. zł w 2023 roku.
• 195 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 784 tys. zł w 2024 roku.
• 594 tys. zł w 2023 roku.
• 641 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 652 718
zł.
Koszty operacyjne Outlet Brand Stores wyniosły 9 923 456
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
413 180 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 652 718 zł w 2024 roku
• 1 414 084 zł w 2023 roku
• 1 075 205 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Outlet Brand Stores wyniosła 4 627 143 zł.
a
ktywa trwałe to 2 082 488 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 544 655 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 627 143 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 921 817 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 705 326 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 156 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 627 143 zł w 2024 roku.
• 4 164 069 zł w 2023 roku.
• 3 496 004 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Outlet Brand Stores wyniosły 705 326 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 627 143 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 176 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 705 326 zł w 2024 roku
• 1 191 990 zł w 2023 roku
• 1 508 473 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 29% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Outlet Brand Stores wykazała przychody na poziomie 10 668 278 zł.
Organizacja zarobiła 717 237 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 717 237 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Outlet Brand Stores wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Żmiejko Aneta
posiada 70 udziałów,
które stanowią 70.0% firmy.