KRAKVET MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000866166
NIP
1231267235
REGON
145948614

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
307 tys.
zysk
0
wartość firmy
205 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ZAMIENIE
Adres
UL. DAWIDOWSKA, 10
Kod pocztowy
05-500
Rejestracja
2020-10-22
Rozpoczęcie działalności
2012-01-03
Kapitał zakładowy
1000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Krakvet marketing osiągnęła 307 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 307 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 307 000 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 307 000 zł w 2022 roku.
• 300 000 zł w 2021 roku.
• 253 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -25 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 76 000 zł w 2021 roku.
• 14 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Krakvet marketing wynosi 204 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 767 500 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -101 111 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 204 667 zł w 2022 roku.
• 504 000 zł w 2021 roku.
• 224 667 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Krakvet marketing wyniosła 1 072 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 072 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 072 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 402 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 474 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 330 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 072 000 zł w 2022 roku.
• 142 000 zł w 2021 roku.
• 65 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Marża operacyjna wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Krakvet marketing wyniosły 2 474 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 072 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 231%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 158 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 474 000 zł w 2022 roku
• 1 969 000 zł w 2021 roku
• 1 968 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 735.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 231% w 2022 roku
• 1387% w 2021 roku
• 3028% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Krakvet marketing wykazała przychody na poziomie 307 000 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Krakvet marketing wykazała zysk netto większy niż 33% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 33% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Action posiada 14000 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Bieliński Piotr posiada 6000 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 03.11.2022 jest Action kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.10.2020 do 03.11.2022 był Action kontrolując 40% udziałów.