Organizacja Krakvet marketing osiągnęła 307 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 307 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 307 000 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 307 000 zł w 2022 roku.
• 300 000 zł w 2021 roku.
• 253 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 76 000 zł w 2021 roku.
• 14 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Krakvet marketing wynosi 204 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 767 500 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -101 111 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 204 667 zł w 2022 roku.
• 504 000 zł w 2021 roku.
• 224 667 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Krakvet marketing wyniosła 1 072 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 072 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 072 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 402 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 474 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 330 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 072 000 zł w 2022 roku.
• 142 000 zł w 2021 roku.
• 65 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Krakvet marketing wyniosły 2 474 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 072 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 231%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 158 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 474 000 zł w 2022 roku
• 1 969 000 zł w 2021 roku
• 1 968 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 735.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 231% w 2022 roku
• 1387% w 2021 roku
• 3028% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Krakvet marketing wykazała przychody na poziomie 307 000 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku