JP MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000851027
NIP
7792517106
REGON
386573194

Podsumowanie

aktywa
50 tys.
przychód
122 tys.
zysk
42 tys.
wartość firmy
280 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. HELENY KURCEWICZÓWNY, 19
Kod pocztowy
60-177
Rejestracja
2020-07-20
Rozpoczęcie działalności
2020-07-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
pislewski.jakub@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Jp marketing osiągnęła 122 144 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 122 142 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 80 070 zł.
Zysk netto wyniósł 42 072 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 61 072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 122 144 zł w 2022 roku.
• 172 127 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 036 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 42 072 zł w 2022 roku.
• 33 471 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jp marketing wynosi 279 789 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 070 zł a 589 013 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 139 894 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 279 789 zł w 2022 roku.
• 277 488 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Jp marketing wyniosła 50 222 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2500 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 722 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 50 222 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 40 093 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 129 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 111 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 50 222 zł w 2022 roku.
• 43 359 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 105%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Jp marketing wyniosły 10 129 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 50 222 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 129 zł w 2022 roku
• 4891 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Jp marketing wykazała przychody na poziomie 122 144 zł.
Organizacja zarobiła 46 233 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4161 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 42 072 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2081 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4161 zł w 2022 roku
• 3504 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Jp marketing wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Piślewska Agnieszka posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Piślewski Jakub posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.