Publikacja artykułów sponsorowanych na ponad 70 blogach.
Długotrwałe efekty publikacji, trwające do 3 lat.
Współpraca z mikro i dużymi influencerami oraz portalami premium.
Dbałość o jakość treści i indywidualne podejście do klienta.
Publish Media to agencja marketingowa specjalizująca się w tworzeniu treści i kampanii content marketingowych. Zespół składający się z ekspertów działa na rynku od ponad 10 lat, wdrażając efektywne strategie marketingowe dla swoich klientów. Agencja dysponuje szeroką siecią własnych blogów oraz partnerów, obejmującą ponad 70 blogów i 200 starannie wyselekcjonowanych portali, co daje możliwość publikacji artykułów sponsorowanych z linkami dofollow lub nofollow. Publish Media wyróżnia się na rynku dzięki długotrwałym efektom publikacji, które mogą przechodzić nawet trzyletnie okresy, oferując klientom realną inwestycję w pozycjonowanie ich stron. Współpraca z influencerami oraz dużymi portalami lokalnymi i premium umożliwia zdobycie cennych linków oraz zwiększenie ruchu na stronach klientów. Agencja dba o jakość przygotowywanych treści, co przekłada się na zadowolenie klientów oraz ich pozytywne opinie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Publish Media osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 zł.
Strata netto wyniosła 6 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 2816 zł w 2023 roku.
• 3537 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6 zł w 2024 roku.
• 311 zł w 2023 roku.
• -714 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Publish Media wynosi -0 tys. zł.
EBITDA Publish Media wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Publish Media wynosi 11 039 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 58 874 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2208 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 039 zł w 2024 roku.
• 14 164 zł w 2023 roku.
• 13 168 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Publish Media wynosi 4,66%. To oznacza, że firma ma szansę 4,66% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
pozostaje bez zmian w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 4,66% w 2024 roku.
• 2,92% w 2023 roku.
• 2,92% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Publish Media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Publish Media charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Publish Media wynosi 1 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 5 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 5 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1 tys. zł w 2024 roku.
• 1 tys. zł w 2023 roku.
• 1 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 5 tys. zł w 2024 roku.
• 5 tys. zł w 2023 roku.
• 5 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Publish Media wyniosły 6
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Publish Media wyniosła 14 762 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 762 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 762 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 719 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 762 zł w 2024 roku.
• 14 767 zł w 2023 roku.
• 15 028 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Publish Media wyniosły 43 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 762 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 zł w 2024 roku
• 43 zł w 2023 roku
• 615 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Publish Media wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -6 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 43 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku