OPTOKOM OUTDOOR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000821591
NIP
6292495795
REGON
385187610

Podsumowanie

aktywa
199 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
161 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
DĄBROWA GÓRNICZA
Adres
UL. KASPRZAKA, 33
Kod pocztowy
41-300
Rejestracja
2020-01-03
Rozpoczęcie działalności
2020-01-03
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Optokom outdoor media osiągnęła 1 102 261 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 102 261 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 941 353 zł.
Zysk netto wyniósł 160 908 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 367 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 102 261 zł w 2022 roku.
• 19 827 zł w 2021 roku.
• 5814 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 53 636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 160 908 zł w 2022 roku.
• 13 106 zł w 2021 roku.
• 5009 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Optokom outdoor media wynosi 1 516 492 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 138 017 zł a 2 755 653 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 505 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 516 492 zł w 2022 roku.
• 82 976 zł w 2021 roku.
• 31 416 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Optokom outdoor media wyniosła 198 774 zł.
a
ktywa obrotowe to 198 774 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 774 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 184 022 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 751 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 258 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 774 zł w 2022 roku.
• 25 950 zł w 2021 roku.
• 10 009 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 81%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Optokom outdoor media wyniosły 14 751 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 774 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 751 zł w 2022 roku
• 2836 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Optokom outdoor media wykazała przychody na poziomie 1 102 261 zł.
Organizacja zarobiła 178 235 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 327 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 160 908 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5776 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 327 zł w 2022 roku
• 1474 zł w 2021 roku
• 1 zł w 2020 roku

Organizacja Optokom outdoor media wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szymański Grzegorz posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Szymańska Katarzyna posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.