MEDIA CONTEXT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000809240
NIP
5213879800
REGON
384656250

Podsumowanie

aktywa
49 tys.
przychód
617
zysk
-9 tys.
wartość firmy
4 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMINIKAŃSKA, 21B
Kod pocztowy
02-738
Rejestracja
2019-10-18
Rozpoczęcie działalności
2019-10-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mediacontext.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media context osiągnęła 617 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 615 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9147 zł.
Strata netto wyniosła 9145 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 617 zł w 2022 roku.
• 7501 zł w 2021 roku.
• 1 912 219 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9145 zł w 2022 roku.
• -26 497 zł w 2021 roku.
• 35 232 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media context wynosi 3854 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 18 359 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1285 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3854 zł w 2022 roku.
• 15 302 zł w 2021 roku.
• 1 445 916 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media context wyniosła 48 515 zł.
a
ktywa trwałe to 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 515 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 515 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4590 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 925 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 515 zł w 2022 roku.
• 59 513 zł w 2021 roku.
• 88 942 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -199%.
Marża operacyjna wyniosła -417,100%.
Marża netto wyniosła -1,481%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -66.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -139033.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -493.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media context wyniosły 43 925 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 515 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 925 zł w 2022 roku
• 45 778 zł w 2021 roku
• 48 710 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media context wykazała przychody na poziomie 617 zł.
Organizacja zarobiła -9145 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9145 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6379 zł w 2020 roku

Organizacja Media context wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rzeżuchowski Maciej posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Zientek Bartosz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Zientek Bartosz (50% udziałów)
• Rzeżuchowski Maciej (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 18.10.2019 do 12.11.2019 był Zientek Bartosz kontrolując 95% udziałów.