SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Firma Antrans, założona w 1993 roku, specjalizuje się w transporcie krajowym i międzynarodowym, z wyraźnym naciskiem na relacje Polska-Włochy. Z biegiem lat, Antrans poszerzyło swoją działalność o transporty do Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz Turcji, co czyni ją znaczącym graczem na rynku transportowym. Posiadają nowoczesną flotę składającą się z jednostek EURO6 renomowanych marek, takich jak DAF, MAN, czy SCANIA. Wszyscy kierowcy korzystają z systemów GPS, co pozwala na ścisłą kontrolę nad przewożonymi ładunkami. Firma prowadzi również kompleksowe usługi spedycyjne, przeprowadzając operacje zarówno w Polsce, jak i w Europie, a ich magazyny o łącznej powierzchni 5000 m2 zapewniają długoterminową obsługę przeładunku i przechowywania towarów. Zakochani w logistyce, ich zespół to mieszanka doświadczenia oraz młodzieńczej energii, co przekłada się na efektywność i profesjonalizm w działaniach. Ta 25-letnia firma cieszy się dobrą reputacją, posiada także polisę ubezpieczeniową na 500,000€, co dodatkowo zabezpiecza przewozy, w tym towary niebezpieczne (ADR).
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck & Trailer Service osiągnęła 2013 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 2013 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 826 zł.
Strata netto wyniosła 16 826 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2013 zł w 2024 roku.
• 249 479 zł w 2023 roku.
• 867 001 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2804 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 826 zł w 2024 roku.
• 3549 zł w 2023 roku.
• 13 736 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck & Trailer Service wynosi -19 tys. zł.
EBITDA Truck & Trailer Service wynosi -19 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck & Trailer Service wynosi 37 332 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 191 950 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6222 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 332 zł w 2024 roku.
• 229 124 zł w 2023 roku.
• 678 894 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck & Trailer Service wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Truck & Trailer Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 11 401
zł.
Koszty operacyjne Truck & Trailer Service wyniosły 18 839
zł.
Wynagrodzenia stanowią 61%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1900 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 11 401 zł w 2024 roku
• 22 009 zł w 2023 roku
• 24 982 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
61% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck & Trailer Service wyniosła 48 643 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 643 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 643 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 47 988 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 655 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 643 zł w 2024 roku.
• 71 776 zł w 2023 roku.
• 150 614 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -35%.
Marża netto wyniosła -836%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -139.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck & Trailer Service wyniosły 655 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 643 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 655 zł w 2024 roku
• 6962 zł w 2023 roku
• 89 348 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck & Trailer Service wykazała przychody na poziomie 2013 zł.
Organizacja zarobiła -16 826 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 826 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 5174 zł w 2023 roku
• 1540 zł w 2022 roku
Organizacja Truck & Trailer Service wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 12% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 7% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pacia Anna
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Pacia Ireneusz
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.