Organizacja Agency Communication osiągnęła 1 547 162 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 547 042 zł. Pozostałe przychody to 120 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 173 379 zł.
Zysk netto wyniósł 373 663 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 547 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 547 162 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 373 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 373 663 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agency Communication wynosi 420 tys. zł.
EBITDA Agency Communication wynosi 436 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agency Communication wynosi 2 804 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
278 742 zł a 5 231 279 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 804 834 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 804 834 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agency Communication wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,703% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2019 roku.
• 2,54% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agency Communication wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,172% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Agency Communication charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agency Communication wynosi 72 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 46 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 109 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 46 tys. zł a 109 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2018 a 2019 rokiem. Zmiana wynosi 72 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 72 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 46 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 109 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 46 147
zł.
Koszty operacyjne Agency Communication wyniosły 1 126 570
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
46 147 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 46 147 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agency Communication wyniosła 2 459 804 zł.
a
ktywa trwałe to 59 624 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 400 180 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 459 804 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 371 656 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 088 148 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 459 804 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 459 804 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 101%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 101 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agency Communication wyniosły 2 088 148 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 459 804 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 088 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 088 148 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agency Communication wykazała przychody na poziomie 1 547 162 zł.
Organizacja zarobiła 413 265 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 602 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 373 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 602 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 602 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Agency Communication wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.001%.