Organizacja International Transport Rachell osiągnęła 534 986 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 525 684 zł. Pozostałe przychody to 9302 zł.
Całkowite koszty wyniosły 638 174 zł.
Strata netto wyniosła 112 489 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 106 997 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 534 986 zł w 2024 roku.
• 835 511 zł w 2023 roku.
• 1 047 978 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -22 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -112 489 zł w 2024 roku.
• -41 588 zł w 2023 roku.
• -25 113 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji International Transport Rachell wynosi 586 138 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 337 466 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 117 228 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 586 138 zł w 2024 roku.
• 870 855 zł w 2023 roku.
• 1 043 691 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji International Transport Rachell wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
International Transport Rachell charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 123 116
zł.
Koszty operacyjne International Transport Rachell wyniosły 638 404
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
24 623 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 123 116 zł w 2024 roku
• 136 566 zł w 2023 roku
• 225 159 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów International Transport Rachell wyniosła 598 844 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4000 zł.
a
ktywa obrotowe to 594 844 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 598 844 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 305 974 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 292 870 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 119 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 598 844 zł w 2024 roku.
• 767 877 zł w 2023 roku.
• 672 906 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
Marża operacyjna wyniosła -21%.
Marża netto wyniosła -21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania International Transport Rachell wyniosły 292 870 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 598 844 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 292 870 zł w 2024 roku
• 349 413 zł w 2023 roku
• 212 854 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2024 roku
• 46% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja International Transport Rachell wykazała przychody na poziomie 534 986 zł.
Organizacja zarobiła -112 489 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -112 489 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja International Transport Rachell wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Cisek Rachela
posiada 70 udziałów,
które stanowią 70.0% firmy.
Cisek Jerzy
posiada 30 udziałów,
które stanowią 30.0% firmy.
Największym udziałowcem od 13.11.2019 jest
Cisek Rachela
kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.05.2019 do 13.11.2019
był Mproject
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
INTERNATIONAL TRANSPORT RACHELL