EKONSUMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000775035
NIP
6762562952
REGON
382770035

Podsumowanie

aktywa
8 tys.
przychód
18 tys.
zysk
4 tys.
wartość firmy
32 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
RYNEK GŁÓWNY, 28
Kod pocztowy
31-010
Rejestracja
2019-03-07
Rozpoczęcie działalności
2019-03-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.ekonsument.org
Email
kontakt@ekonsument.org
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: eKonsument, będący częścią holdingu Lead Group S.A., jest organizacją, która oferuje ...
W skrócie
  • Wsparcie konsumentów i sprzedawców w relacjach handlowych
  • Program Ochrony Klientów
  • Regulaminy.org - tworzenie zgodnych z prawem regulaminów
  • Klauzule.com - eliminacja nieuczciwych klauzul
  • Stop Scam - zwalczanie oszustw internetowych

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ekonsument osiągnęła 18 148 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 18 148 zł.
Całkowite koszty wyniosły -3685 zł.
Zysk netto wyniósł 3685 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 148 zł w 2022 roku.
• 15 698 zł w 2021 roku.
• 7680 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3685 zł w 2022 roku.
• -3212 zł w 2021 roku.
• 3848 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ekonsument wynosi 32 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5413 zł a 51 588 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8063 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 251 zł w 2022 roku.
• 12 552 zł w 2021 roku.
• 25 006 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ekonsument wyniosła 8394 zł.
a
ktywa trwałe to 50 zł.
a
ktywa obrotowe to 8344 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8394 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7217 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1177 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8394 zł w 2022 roku.
• 3958 zł w 2021 roku.
• 7193 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ekonsument wyniosły 1177 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8394 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1177 zł w 2022 roku
• 1177 zł w 2021 roku
• 1200 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ekonsument wykazała przychody na poziomie 18 148 zł.
Organizacja zarobiła 4623 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 938 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3685 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 938 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ekonsument wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lead Group posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.