MARKETING & TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000758957
NIP
9571111335
REGON
381862315

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
6,2 mln
zysk
2,2 mln
wartość firmy
13,9 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. OPACKA, 28
Kod pocztowy
80-338
Rejestracja
2018-11-21
Rozpoczęcie działalności
2018-11-21
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing & trade osiągnęła 6 221 128 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 152 475 zł. Pozostałe przychody to 68 653 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 922 434 zł.
Zysk netto wyniósł 2 230 041 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 110 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 221 128 zł w 2020 roku.
• 7 843 880 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 115 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 230 041 zł w 2020 roku.
• 2 820 310 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing & trade wynosi 13 919 873 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 852 289 zł a 31 220 578 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 959 936 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 919 873 zł w 2020 roku.
• 17 855 101 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing & trade wyniosła 1 197 693 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 197 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 197 693 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 136 385 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 308 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 598 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 197 693 zł w 2020 roku.
• 2 056 650 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 186%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 196%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing & trade wyniosły 61 308 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 197 693 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 308 zł w 2020 roku
• 263 840 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2020 roku
• 13% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing & trade wykazała przychody na poziomie 6 221 128 zł.
Organizacja zarobiła 2 230 041 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 230 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Marketing & trade wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki