MISS BRAND DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000755465
NIP
1231415368
REGON
381676848

Podsumowanie

aktywa
159 tys.
przychód
285 tys.
zysk
76 tys.
wartość firmy
493 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA, 16
Kod pocztowy
02-013
Rejestracja
2018-10-29
Rozpoczęcie działalności
2018-10-29
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Miss brand distribution osiągnęła 285 016 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 285 016 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 209 264 zł.
Zysk netto wyniósł 75 753 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 57 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 285 016 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 250 849 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 15 151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 75 753 zł w 2022 roku.
• -11 962 zł w 2021 roku.
• -64 442 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Miss brand distribution wynosi 493 022 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 060 539 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 97 104 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 493 022 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 167 233 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Miss brand distribution wyniosła 159 216 zł.
a
ktywa obrotowe to 159 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 159 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -45 849 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 205 064 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 29 843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 159 216 zł w 2022 roku.
• 19 143 zł w 2021 roku.
• 92 479 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 48%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -165%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Miss brand distribution wyniosły 205 064 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 159 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 129%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 205 064 zł w 2022 roku
• 140 744 zł w 2021 roku
• 202 118 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 129% w 2022 roku
• 735% w 2021 roku
• 219% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Miss brand distribution wykazała przychody na poziomie 285 016 zł.
Organizacja zarobiła 75 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 75 753 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Miss brand distribution wykazała zysk netto większy niż 38% organizacji z branży "Przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 38% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mihyaz Mesut posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 08.04.2019 jest Mihyaz Mesut kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.10.2018 do 08.04.2019 był Mihyaz Mesut kontrolując 95% udziałów.