E-PREMIUM BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000745020
NIP
5213837150
REGON
381014136

Podsumowanie

aktywa
670 tys.
przychód
639 tys.
zysk
185 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KOŃSKI JAR, 4/KL.III
Kod pocztowy
02-785
Rejestracja
2018-08-17
Rozpoczęcie działalności
2018-08-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja E-premium brands osiągnęła 639 137 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 639 015 zł. Pozostałe przychody to 122 zł.
Całkowite koszty wyniosły 453 789 zł.
Zysk netto wyniósł 185 226 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 639 137 zł w 2022 roku.
• 683 449 zł w 2021 roku.
• 414 736 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 46 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 185 226 zł w 2022 roku.
• 157 055 zł w 2021 roku.
• 46 720 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-premium brands wynosi 1 510 712 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 343 719 zł a 2 593 157 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 377 678 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 510 712 zł w 2022 roku.
• 1 288 654 zł w 2021 roku.
• 550 379 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów E-premium brands wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 670 359 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 458 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 212 067 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 167 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 670 359 zł w 2022 roku.
• 747 393 zł w 2021 roku.
• 596 466 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania E-premium brands wyniosły 212 067 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 670 359 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 212 067 zł w 2022 roku
• 474 326 zł w 2021 roku
• 480 454 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 81% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja E-premium brands wykazała przychody na poziomie 639 137 zł.
Organizacja zarobiła 203 544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 319 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 185 226 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 319 zł w 2022 roku
• 15 534 zł w 2021 roku
• 4621 zł w 2020 roku

Organizacja E-premium brands wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chimkowski Marcin posiada 92 udziałów, które stanowią 92% firmy.