FASHION SHOPPING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000720021
NIP
1231389808
REGON
369580974

Podsumowanie

aktywa
2,5 mln
przychód
4,7 mln
zysk
24 tys.
wartość firmy
3,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WÓLKA KOSOWSKA
Adres
UL. NADRZECZNA, 16
Kod pocztowy
05-552
Rejestracja
2018-02-27
Rozpoczęcie działalności
2018-02-27
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fashion shopping osiągnęła 4 669 991 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 669 991 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 645 965 zł.
Zysk netto wyniósł 24 026 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 778 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 669 991 zł w 2023 roku.
• 4 094 100 zł w 2022 roku.
• 2 856 583 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 026 zł w 2023 roku.
• 58 957 zł w 2022 roku.
• 147 003 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion shopping wynosi 3 697 782 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 240 261 zł a 11 674 977 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 616 297 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 697 782 zł w 2023 roku.
• 3 435 559 zł w 2022 roku.
• 2 918 515 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fashion shopping wyniosła 2 512 463 zł.
a
ktywa trwałe to 30 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 482 463 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 512 463 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 651 134 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 861 329 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 418 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 512 463 zł w 2023 roku.
• 2 003 463 zł w 2022 roku.
• 1 322 215 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fashion shopping wyniosły 1 861 329 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 512 463 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 310 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 861 329 zł w 2023 roku
• 1 376 355 zł w 2022 roku
• 754 064 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2023 roku
• 69% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fashion shopping wykazała przychody na poziomie 4 669 991 zł.
Organizacja zarobiła 40 345 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 319 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 026 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 40% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2720 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 319 zł w 2023 roku
• 15 781 zł w 2022 roku
• 13 093 zł w 2021 roku

Organizacja Fashion shopping wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Li Zhulan posiada 300 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Yao Haizu posiada 300 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do FASHION SHOPPING