Organizacja Digital places osiągnęła 1 131 033 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 113 204 zł. Pozostałe przychody to 17 829 zł.
Całkowite koszty wyniosły 859 563 zł.
Zysk netto wyniósł 253 641 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 225 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 131 033 zł w 2022 roku.
• 201 176 zł w 2021 roku.
• 89 078 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 50 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 253 641 zł w 2022 roku.
• -1529 zł w 2021 roku.
• 9833 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital places wynosi 1 963 889 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
195 304 zł a 3 550 973 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 391 922 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 963 889 zł w 2022 roku.
• 139 191 zł w 2021 roku.
• 104 935 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital places wyniosła 368 676 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4983 zł.
a
ktywa obrotowe to 363 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 368 676 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 260 405 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 108 271 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 368 676 zł w 2022 roku.
• 91 354 zł w 2021 roku.
• 20 041 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital places wyniosły 108 271 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 368 676 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 108 271 zł w 2022 roku
• 84 590 zł w 2021 roku
• 11 748 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital places wykazała przychody na poziomie 1 131 033 zł.
Organizacja zarobiła 279 935 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 294 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 253 641 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5259 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 294 zł w 2022 roku
• 32 zł w 2021 roku
• 658 zł w 2020 roku