Coroczna gala dla luksusowych marek, produktów i usług
Organizacja Targów Luksusu z udziałem renomowanych firm
Networking w gronie liderów sektora premium
Statuetki przyznawane na podstawie wysokiej jakości oferowanych dóbr
Prezentacja osiągnięć oraz możliwość nawiązywania współpracy pod jednym dachem
Luksusowa Marka Roku to prestiżowa gala, która corocznie wyróżnia luksusowe firmy, produkty oraz usługi z Polski i zagranicy. Inicjatywa, prowadzona od 15 lat przez Mariusza Pujszo, gromadzi renomowane osobistości świata biznesu, kultury i mediów, tworząc nie tylko profesjonalną, ale i towarzyską atmosferę sprzyjającą networkingu. Zyskać tytuł Luksusowej Marki Roku to nie tylko dowód na wysoką jakość oferowanych dóbr, lecz także drzwi do nowych możliwości biznesowych oraz wzrost zainteresowania marką. W 2024 roku gala odbędzie się po raz piętnasty, a w jej trakcie nastąpi również organizacja Targów Luksusu, które umożliwią firmom prezentację swoich osiągnięć oraz nawiązanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi partnerami. Uczestnicy gali mają szansę na zdobycie luksusowej statuetki, symbolizującej wyróżnienie na międzynarodowym poziomie, co w znaczący sposób może przysłużyć się do dalszego rozwoju ich przedsiębiorstw.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Luksusowa marka roku osiągnęła 548 039 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 548 029 zł. Pozostałe przychody to 10 zł.
Całkowite koszty wyniosły 482 799 zł.
Zysk netto wyniósł 65 229 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 29 129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 548 039 zł w 2024 roku.
• 355 947 zł w 2023 roku.
• 477 317 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 229 zł w 2024 roku.
• -16 010 zł w 2023 roku.
• -16 388 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Luksusowa marka roku wynosi 741 950 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
115 673 zł a 1 370 096 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 560 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 741 950 zł w 2024 roku.
• 301 799 zł w 2023 roku.
• 394 675 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Luksusowa marka roku wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 45 641
zł.
Koszty operacyjne Luksusowa marka roku wyniosły 474 731
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
361 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 45 641 zł w 2024 roku
• 70 992 zł w 2023 roku
• 80 869 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
19% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Luksusowa marka roku wyniosła 200 359 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2667 zł.
a
ktywa obrotowe to 197 692 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 200 359 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 154 231 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 127 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 200 359 zł w 2024 roku.
• 102 180 zł w 2023 roku.
• 103 414 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Luksusowa marka roku wyniosły 46 127 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 200 359 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 127 zł w 2024 roku
• 16 178 zł w 2023 roku
• 1462 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Luksusowa marka roku wykazała przychody na poziomie 548 039 zł.
Organizacja zarobiła 69 930 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4701 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 229 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1507 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4701 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Luksusowa marka roku wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.