BRAND MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000657879
NIP
5213763440
REGON
366326873

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
706 tys.
zysk
208 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANA PAWŁA II, 43A
Kod pocztowy
01-001
Rejestracja
2017-01-12
Rozpoczęcie działalności
2017-01-12
Kapitał zakładowy
624000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand market osiągnęła 705 734 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 633 251 zł. Pozostałe przychody to 72 483 zł.
Całkowite koszty wyniosły 425 040 zł.
Zysk netto wyniósł 208 210 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 140 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 705 734 zł w 2022 roku.
• 342 264 zł w 2021 roku.
• 77 302 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 47 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 208 210 zł w 2022 roku.
• 154 562 zł w 2021 roku.
• 23 076 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand market wynosi 2 040 585 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 737 255 zł a 3 932 025 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 367 452 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 040 585 zł w 2022 roku.
• 1 427 520 zł w 2021 roku.
• 591 706 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand market wyniosła 1 454 095 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 80 226 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 373 869 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 454 095 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 983 006 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 471 089 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 236 814 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 454 095 zł w 2022 roku.
• 1 100 070 zł w 2021 roku.
• 713 884 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 502.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 500.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand market wyniosły 471 089 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 454 095 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 94 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 471 089 zł w 2022 roku
• 325 274 zł w 2021 roku
• 116 726 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand market wykazała przychody na poziomie 705 734 zł.
Organizacja zarobiła 228 802 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 592 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 208 210 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4118 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 592 zł w 2022 roku
• 15 286 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand market wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Tran Van posiada 624 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pham Thuy posiada 623 udziałów, które stanowią 49.9% firmy.
Największym udziałowcem od 17.11.2023 jest Tran Van kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.11.2021 do 17.11.2023 był Nguyen Văn kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 15.10.2021 do 08.11.2021 najwięcej udziałów posiadał Truong Van Phi. Jego udziały w tym czasie wynosiły 70%.