SPORTSTECH BRANDS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000638280
NIP
5252677288
REGON
365462901

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
1,6 mln
zysk
66 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. HOŻA, 86
Kod pocztowy
00-682
Rejestracja
2016-09-23
Rozpoczęcie działalności
2016-09-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE (REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA).

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sportstech brands pl osiągnęła 1 589 509 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 589 488 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 523 558 zł.
Zysk netto wyniósł 65 930 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 243 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 589 509 zł w 2022 roku.
• 3 091 819 zł w 2021 roku.
• 2 397 096 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 930 zł w 2022 roku.
• 164 916 zł w 2021 roku.
• 100 273 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sportstech brands pl wynosi 1 928 690 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 605 297 zł a 3 973 773 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 336 402 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 928 690 zł w 2022 roku.
• 3 276 724 zł w 2021 roku.
• 2 431 320 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sportstech brands pl wyniosła 1 150 002 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 150 002 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 150 002 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 807 062 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 342 940 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 219 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 150 002 zł w 2022 roku.
• 868 170 zł w 2021 roku.
• 781 405 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sportstech brands pl wyniosły 342 940 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 150 002 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 342 940 zł w 2022 roku
• 127 037 zł w 2021 roku
• 205 189 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 41.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sportstech brands pl wykazała przychody na poziomie 1 589 509 zł.
Organizacja zarobiła 72 809 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6879 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 930 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1376 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6879 zł w 2022 roku
• 19 761 zł w 2021 roku
• 14 398 zł w 2020 roku

Organizacja Sportstech brands pl wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ahmad Ali posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.