Prowadzenie kampanii reklamowych Google AdWords i Facebook Ads.
Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek.
Szkolenia sprzedażowe i budowania relacji z klientami.
Kompleksowa obsługa marketingowa dla różnych organizacji.
ITI Media Group to firma, której głównym celem jest pozyskiwanie nowych klientów dla przedsiębiorstw. Specjalizuje się w tworzeniu oraz rozwijaniu stron internetowych oraz sklepów internetowych. Swoją działalność wyróżnia prowadzeniem kampanii reklamowych w systemach Google AdWords oraz Facebook Ads, co pozwala na skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. ITI Media Group angażuje się również w optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek, dbając o przyjazność zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów Google. Dodatkowo, firma oferuje szkolenia z zakresu sprzedaży oraz budowania relacji z klientami, co przekłada się na rozwój kompetencji ich klientów. Wyjątkowością ITI Media Group jest kompleksowa obsługa marketingowa, realizowana od jednoosobowych działalności po duże korporacje, a także oferowanie darmowej obsługi budżetów kampanii AdWords dla fundacji i stowarzyszeń. Dzięki zelektryzowanej ofercie, ITI Media Group dąży do maksymalizacji zwrotu z inwestycji dla swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja ITI Media Group osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 59 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji ITI Media Group wynosi 3456 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 18 433 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3456 zł w 2023 roku.
• 3456 zł w 2022 roku.
• 3456 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji ITI Media Group wynosi 2,54%. To oznacza, że firma ma szansę 2,54% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,118% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,54% w 2023 roku.
• 2,54% w 2022 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji ITI Media Group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
ITI Media Group charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla ITI Media Group wynosi 0 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 2 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 tys. zł w 2023 roku.
• 0 tys. zł w 2022 roku.
• 0 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2 tys. zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
• 2 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów ITI Media Group wyniosła 5624 zł.
a
ktywa obrotowe to 5624 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5624 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4608 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1015 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5624 zł w 2023 roku.
• 5624 zł w 2022 roku.
• 5624 zł w 2021 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania ITI Media Group wyniosły 1015 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5624 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1015 zł w 2023 roku
• 1015 zł w 2022 roku
• 1015 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja ITI Media Group wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku