ADVERTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000604046
NIP
5342515922
REGON
363851113

Podsumowanie

aktywa
1,9 mln
przychód
4,5 mln
zysk
220 tys.
wartość firmy
4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PRUSZKÓW
Adres
UL. RYMARSKA, 5
Kod pocztowy
05-802
Rejestracja
2016-03-01
Rozpoczęcie działalności
2016-03-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTACJI SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE WSPÓLNIKOWI ODPOWIADAJĄCEMU Z ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI BEZ OGRANICZEŃ (KOMPLEMENTARIUSZOWI), TJ. SPÓŁCE ADVERTIS SPÓŁCE Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W PRUSZKOWIE WYKONYWANE JEST PRZEZ ZARZĄD SPÓŁKI ADVERTIS SPÓŁKI Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W PRUSZKOWIE, TJ. PAWEŁ GARDASIEWICZ - PREZES ZARZĄDU, W TEN SPOSÓB, ŻE: "DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM."

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Advertis osiągnęła 4 477 521 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 477 196 zł. Pozostałe przychody to 325 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 257 409 zł.
Zysk netto wyniósł 219 786 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 104 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 477 521 zł w 2022 roku.
• 4 150 752 zł w 2021 roku.
• 8 561 069 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 52 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 219 786 zł w 2022 roku.
• -54 944 zł w 2021 roku.
• 2 296 464 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Advertis wynosi 3 990 791 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 126 632 zł a 11 193 802 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 319 374 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 990 791 zł w 2022 roku.
• 2 767 168 zł w 2021 roku.
• 14 896 235 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Advertis wyniosła 1 918 725 zł.
a
ktywa trwałe to 11 426 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 907 299 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 918 725 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 168 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 749 883 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 85 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 918 725 zł w 2022 roku.
• 1 989 433 zł w 2021 roku.
• 3 348 034 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 130%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -484.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Advertis wyniosły 1 749 883 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 918 725 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 749 883 zł w 2022 roku
• 2 040 378 zł w 2021 roku
• 3 344 034 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2022 roku
• 103% w 2021 roku
• 100% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Advertis wykazała przychody na poziomie 4 477 521 zł.
Organizacja zarobiła 253 912 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 126 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 219 786 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 375 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 126 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Advertis wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki