SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, DO SKŁADANIA I PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, DO SKŁADANIA I PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Royal Brand osiągnęła 4 896 091 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 896 091 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 900 917 zł.
Strata netto wyniosła 4826 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 699 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 896 091 zł w 2024 roku.
• 327 669 zł w 2023 roku.
• 4 738 788 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4826 zł w 2024 roku.
• -153 116 zł w 2023 roku.
• -1 008 128 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Royal Brand wynosi 69 tys. zł.
EBITDA Royal Brand wynosi 87 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Royal Brand wynosi 3 264 061 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 240 229 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 466 294 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 264 061 zł w 2024 roku.
• 218 446 zł w 2023 roku.
• 3 159 192 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Royal Brand wynosi 1,86%. To oznacza, że firma ma szansę 1,86% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,259% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,86% w 2024 roku.
• 2,71% w 2023 roku.
• 2,90% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Royal Brand charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 337 458
zł.
Koszty operacyjne Royal Brand wyniosły 4 826 923
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
48 208 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 337 458 zł w 2024 roku
• 309 381 zł w 2023 roku
• 437 016 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
64% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Royal Brand wyniosła 2 338 220 zł.
a
ktywa trwałe to 509 999 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 828 221 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 338 220 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 102 013 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 440 232 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 333 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 338 220 zł w 2024 roku.
• 1 113 985 zł w 2023 roku.
• 1 609 274 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Royal Brand wyniosły 3 440 232 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 338 220 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 147%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 489 705 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 440 232 zł w 2024 roku
• 2 211 172 zł w 2023 roku
• 2 553 344 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 147% w 2024 roku
• 198% w 2023 roku
• 159% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Royal Brand wykazała przychody na poziomie 4 896 091 zł.
Organizacja zarobiła -4826 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4826 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku