SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI W WYNIKU KTÓRYCH DOJDZIE DO ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO WYSOKOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WARTOŚCI 300.000,00 ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A POWYŻEJ TEJ KWOTY W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Mega Transport osiągnęła 3 798 554 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 798 554 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 986 228 zł.
Strata netto wyniosła 187 673 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 467 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 798 554 zł w 2024 roku.
• 4 422 661 zł w 2023 roku.
• 4 076 000 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -187 673 zł w 2024 roku.
• 214 316 zł w 2023 roku.
• 771 063 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mega Transport wynosi -172 tys. zł.
EBITDA Mega Transport wynosi -166 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
17 187 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -172 456 zł w
2024 roku.
• 260 567 zł w
2023 roku.
• 857 228 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
23 796 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -165 719 zł w
2024 roku.
• 260 567 zł w
2023 roku.
• 857 473 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mega Transport wynosi 3 474 374 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 496 386 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 445 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 474 374 zł w 2024 roku.
• 4 848 203 zł w 2023 roku.
• 6 683 347 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Mega Transport wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mega Transport wynosi 0,88%. To oznacza, że firma ma szansę 0,88% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,107% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,88% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mega Transport charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Mega Transport wynosi 142 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 396 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 396 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
20 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 142 tys. zł w 2024 roku.
• 191 tys. zł w 2023 roku.
• 202 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 39 tys. zł w 2023 roku.
• 122 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 396 tys. zł w 2024 roku.
• 476 tys. zł w 2023 roku.
• 410 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 077 029
zł.
Koszty operacyjne Mega Transport wyniosły 3 971 010
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
142 621 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 077 029 zł w 2024 roku
• 1 000 561 zł w 2023 roku
• 550 490 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
17% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mega Transport wyniosła 2 994 129 zł.
a
ktywa trwałe to 123 830 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 870 299 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 994 129 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 256 007 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 738 122 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 412 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 994 129 zł w 2024 roku.
• 2 243 708 zł w 2023 roku.
• 1 807 053 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mega Transport wyniosły 1 738 122 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 994 129 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 234 067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 738 122 zł w 2024 roku
• 853 709 zł w 2023 roku
• 631 370 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mega Transport wykazała przychody na poziomie 3 798 554 zł.
Organizacja zarobiła -187 673 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -187 673 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 25 513 zł w 2023 roku
• 82 898 zł w 2022 roku