POLSKIE SKLEPY SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000566474
NIP
5213701539
REGON
362026387

Podsumowanie

aktywa
3 mln
przychód
299 tys.
zysk
-105 tys.
wartość firmy
2,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRAŻYNY, 13/15
Kod pocztowy
02-548
Rejestracja
2015-07-13
Rozpoczęcie działalności
2015-07-13
Kapitał zakładowy
17700,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polskie sklepy spożywcze osiągnęła 299 281 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 zł. Pozostałe przychody to 299 270 zł.
Całkowite koszty wyniosły 104 666 zł.
Strata netto wyniosła 104 655 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -116 546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 299 281 zł w 2022 roku.
• 258 632 zł w 2021 roku.
• 190 286 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -196 895 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -104 655 zł w 2022 roku.
• 119 801 zł w 2021 roku.
• 68 430 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie sklepy spożywcze wynosi 2 414 311 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 812 212 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -615 842 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 414 311 zł w 2022 roku.
• 2 944 907 zł w 2021 roku.
• 2 571 689 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polskie sklepy spożywcze wyniosła 2 953 971 zł.
a
ktywa trwałe to 2 020 005 zł.
a
ktywa obrotowe to 933 966 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 953 971 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 953 053 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 918 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 186 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 953 971 zł w 2022 roku.
• 3 058 390 zł w 2021 roku.
• 2 940 826 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -3,167,759%.
Marża netto wyniosła -35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -633551.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polskie sklepy spożywcze wyniosły 918 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 953 971 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -34 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 918 zł w 2022 roku
• 682 zł w 2021 roku
• 46 009 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polskie sklepy spożywcze wykazała przychody na poziomie 299 281 zł.
Organizacja zarobiła -55 519 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 49 136 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -104 655 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -89% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9827 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 49 136 zł w 2022 roku
• 40 659 zł w 2021 roku
• 44 635 zł w 2020 roku

Organizacja Polskie sklepy spożywcze wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki