VINCI MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000552578
NIP
6832085903
REGON
361248281

Podsumowanie

aktywa
5 tys.
przychód
15 tys.
zysk
4 tys.
wartość firmy
31 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ, 77
Kod pocztowy
50-258
Rejestracja
2015-04-13
Rozpoczęcie działalności
2015-04-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PAŃSTWOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Vinci media osiągnęła 15 483 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 483 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 033 zł.
Zysk netto wyniósł 4449 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 483 zł w 2019 roku.
• 7390 zł w 2018 roku.
• 5781 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4449 zł w 2019 roku.
• 4495 zł w 2018 roku.
• 1734 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vinci media wynosi 31 117 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2998 zł a 62 290 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 164 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 31 117 zł w 2019 roku.
• 22 905 zł w 2018 roku.
• 10 789 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Vinci media wyniosła 5110 zł.
a
ktywa obrotowe to 5110 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5110 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3998 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1112 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5110 zł w 2019 roku.
• 4503 zł w 2018 roku.
• 239 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 87%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 111%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -319.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Vinci media wyniosły 1112 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5110 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2036 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1112 zł w 2019 roku
• 4955 zł w 2018 roku
• 5185 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1075.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2019 roku
• 110% w 2018 roku
• 2173% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Vinci media wykazała przychody na poziomie 15 483 zł.
Organizacja zarobiła 4583 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 134 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4449 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 134 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Vinci media wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.0006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Trębaczewski Janusz posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 26.01.2021 jest Trębaczewski Janusz kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.07.2019 do 26.01.2021 była Lembas Kinga kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 23.03.2017 do 25.07.2019 najwięcej udziałów posiadał Lembas Mariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.