Organizacja Euro Truck Trans osiągnęła 7 009 289 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 009 289 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 810 492 zł.
Zysk netto wyniósł 198 797 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 001 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 009 289 zł w 2024 roku.
• 6 632 351 zł w 2023 roku.
• 8 853 185 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 198 797 zł w 2024 roku.
• -783 174 zł w 2023 roku.
• 258 230 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Euro Truck Trans wynosi 200 tys. zł.
EBITDA Euro Truck Trans wynosi 542 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro Truck Trans wynosi 5 669 594 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
201 545 zł a 17 523 223 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 809 942 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 669 594 zł w 2024 roku.
• 4 471 338 zł w 2023 roku.
• 7 572 192 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Euro Truck Trans wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,122% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro Truck Trans wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2024 roku.
• 3,46% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Euro Truck Trans charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Euro Truck Trans wynosi 108 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 30 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 280 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 30 tys. zł a 280 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
15 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 108 tys. zł w 2024 roku.
• 13 tys. zł w 2023 roku.
• 161 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 30 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 41 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 280 tys. zł w 2024 roku.
• 265 tys. zł w 2023 roku.
• 350 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 760 240
zł.
Koszty operacyjne Euro Truck Trans wyniosły 6 808 914
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
251 463 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 760 240 zł w 2024 roku
• 1 948 768 zł w 2023 roku
• 1 847 999 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
26% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euro Truck Trans wyniosła 2 433 283 zł.
a
ktywa trwałe to 172 633 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 260 649 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 433 283 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 268 727 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 164 556 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 347 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 433 283 zł w 2024 roku.
• 2 143 315 zł w 2023 roku.
• 2 432 490 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Euro Truck Trans wyniosły 2 164 556 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 433 283 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 309 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 164 556 zł w 2024 roku
• 2 076 955 zł w 2023 roku
• 1 582 956 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2024 roku
• 97% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Euro Truck Trans wykazała przychody na poziomie 7 009 289 zł.
Organizacja zarobiła 198 797 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 198 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Euro Truck Trans wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bagińska Teresa
posiada 50 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.
Bagiński Damian
posiada 50 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.
Rojek Adriana
posiada 50 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rojek Adriana (33% udziałów)
• Bagiński Damian (33% udziałów)
• Bagińska Teresa (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.09.2017 do 15.02.2021:
• Rojek Adriana (33% udziałów)
• Bagiński Damian (33% udziałów)
• Bagińska Teresa (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.03.2015 do 01.09.2017:
• Rojek Adriana (33% udziałów)
• Bagińska Teresa (33% udziałów)
• Bagiński Ryszard (33% udziałów)