ENERGY TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000544552
NIP
5252610226
REGON
360831104

Podsumowanie

aktywa
239 tys.
przychód
1 tys.
zysk
-17 tys.
wartość firmy
180 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
WOLA BLAKOWA
Adres
, 87
Kod pocztowy
97-565
Rejestracja
2015-02-19
Rozpoczęcie działalności
2015-02-19
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Energy transport osiągnęła 1202 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1202 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 626 zł.
Strata netto wyniosła 17 425 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1202 zł w 2022 roku.
• 1802 zł w 2021 roku.
• 1150 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3485 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 425 zł w 2022 roku.
• -25 099 zł w 2021 roku.
• -3461 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Energy transport wynosi 179 922 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 955 313 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 179 922 zł w 2022 roku.
• 193 391 zł w 2021 roku.
• 211 780 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Energy transport wyniosła 238 828 zł.
a
ktywa obrotowe to 238 828 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 238 828 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 238 828 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 238 828 zł w 2022 roku.
• 256 253 zł w 2021 roku.
• 285 052 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -1,450%.
Marża netto wyniosła -1,450%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -290 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -290 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 238 828 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3700 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Energy transport wykazała przychody na poziomie 1202 zł.
Organizacja zarobiła -17 425 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Energy transport wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 20% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0000008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Albrychowicz Wojciech posiada 91 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 19.10.2016 jest Albrychowicz Wojciech kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.02.2015 do 19.10.2016 był Studziński Patryk kontrolując 100% udziałów.