KUL CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000510007
NIP
7123286948
REGON
061674640

Podsumowanie

aktywa
2 tys.
przychód
15 tys.
zysk
5 tys.
wartość firmy
29 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
ALEJE RACŁAWICKIE, 14
Kod pocztowy
20-950
Rejestracja
2014-05-19
Rozpoczęcie działalności
2014-05-01
Kapitał zakładowy
55000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.creative.kul.pl
Email
creative@kul.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA I PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU, CZŁONEK ZARZĄDU Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kul creative osiągnęła 14 950 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 14 950 zł.
Całkowite koszty wyniosły -4526 zł.
Zysk netto wyniósł 4526 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 950 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 500 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4526 zł w 2022 roku.
• -2494 zł w 2022 roku.
• -11 075 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kul creative wynosi 29 161 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1092 zł a 63 359 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3576 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 161 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 333 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kul creative wyniosła 1971 zł.
a
ktywa obrotowe to 1971 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1971 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1456 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 516 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1971 zł w 2022 roku.
• 3003 zł w 2022 roku.
• 3796 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 230%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 311%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kul creative wyniosły 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1971 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 516 zł w 2022 roku
• 16 073 zł w 2022 roku
• 14 372 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 535% w 2022 roku
• 379% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kul creative wykazała przychody na poziomie 14 950 zł.
Organizacja zarobiła 4526 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4526 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Kul creative wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 37% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła Ii posiada 1100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.12.2017 jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła Ii kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.09.2017 do 28.12.2017 była Fundacja Potulicka kontrolująca 91% udziałów.
W okresie od 19.05.2014 do 18.09.2017 najwięcej udziałów posiadał Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła Ii. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.