Organizacja Transport and infrastructure management osiągnęła 12 347 515 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 345 006 zł. Pozostałe przychody to 2509 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 542 545 zł.
Zysk netto wyniósł 802 462 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 106 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 347 515 zł w 2022 roku.
• 4 736 042 zł w 2021 roku.
• 7 978 747 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 160 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 802 462 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport and infrastructure management wynosi 17 043 741 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 602 217 zł a 30 868 788 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 376 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 043 741 zł w 2022 roku.
• 7 223 607 zł w 2021 roku.
• 9 354 414 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport and infrastructure management wyniosła 15 191 703 zł.
a
ktywa trwałe to 12 641 191 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 550 512 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 191 703 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 469 623 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 722 080 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 259 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 191 703 zł w 2022 roku.
• 13 574 067 zł w 2021 roku.
• 14 320 087 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport and infrastructure management wyniosły 7 722 080 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 191 703 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -180 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 722 080 zł w 2022 roku
• 8 152 406 zł w 2021 roku
• 8 939 754 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 60% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport and infrastructure management wykazała przychody na poziomie 12 347 515 zł.
Organizacja zarobiła 802 462 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 802 462 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -101 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Transport and infrastructure management wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.3%.