Wynajem autobusów na potrzeby komunikacji miejskiej oraz przewozów krajowych i zagranicznych.
Serwis mechaniczny autobusów - przeglądy i naprawy.
Nowoczesna flota autobusowa z różnorodnymi modelami.
Transport and Infrastructure Management Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się kompleksowymi usługami transportowymi i serwisowymi. Specjalizuje się w wynajmie autobusów, które wykorzystywane są w komunikacji miejskiej oraz w przewozach krajowych i zagranicznych. Firma dysponuje nowoczesną flotą autobusową, w tym modelami takimi jak VDL Futura II, VDL Citea, VDL Ambassador oraz Scania Higer. Wykwalifikowani kierowcy oraz profesjonalna obsługa serwisowa zapewniają bezpieczeństwo i sprawność pojazdów. Oprócz usług transportowych, Transport and Infrastructure Management oferuje również serwis mechaniczny, który obejmuje zarówno rutynowe przeglądy, jak i bardziej skomplikowane naprawy autobusów. Regularne serwisowanie gwarantuje dłuższą żywotność pojazdów oraz minimalizuje ryzyko awarii. Misją firmy jest zapewnienie wysokiej jakości usług transportowych oraz utrzymanie pojazdów w perfekcyjnym stanie technicznym, co jest kluczowe w zapewnieniu bezpieczeństwa pasażerów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transport AND Infrastructure Management osiągnęła 18 544 790 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 544 790 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 544 790 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 390 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 544 790 zł w 2024 roku.
• 14 998 474 zł w 2023 roku.
• 12 347 515 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 882 380 zł w 2023 roku.
• 802 462 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport AND Infrastructure Management wynosi 314 tys. zł.
EBITDA Transport AND Infrastructure Management wynosi 343 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
16 234 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 314 334 zł w
2024 roku.
• 1 152 708 zł w
2023 roku.
• 1 077 832 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
12 113 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 343 180 zł w
2024 roku.
• 1 327 854 zł w
2023 roku.
• 1 367 545 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport AND Infrastructure Management wynosi 19 075 928 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 46 361 974 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 987 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 075 928 zł w 2024 roku.
• 19 980 006 zł w 2023 roku.
• 17 043 741 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport AND Infrastructure Management wynosi 0,75%. To oznacza, że firma ma szansę 0,75% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,75% w 2024 roku.
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport AND Infrastructure Management charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 476 876
zł.
Koszty operacyjne Transport AND Infrastructure Management wyniosły 18 230 456
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
111 465 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 476 876 zł w 2024 roku
• 1 080 747 zł w 2023 roku
• 633 296 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport AND Infrastructure Management wyniosła 14 915 229 zł.
a
ktywa trwałe to 12 496 079 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 419 150 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 915 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 950 313 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 964 916 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 146 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 915 229 zł w 2024 roku.
• 15 405 676 zł w 2023 roku.
• 15 191 703 zł w 2022 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport AND Infrastructure Management wyniosły 5 964 916 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 915 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -380 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 964 916 zł w 2024 roku
• 6 803 673 zł w 2023 roku
• 7 722 080 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2024 roku
• 44% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport AND Infrastructure Management wykazała przychody na poziomie 18 544 790 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -72 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Transport AND Infrastructure Management wykazała zysk netto większy niż 28% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 28% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.4%.