SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI W WYNIKU KTÓRYCH DOJDZIE DOROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO WYSOKOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ WARTOŚCI 300.000,00 ZŁ (TRZYSTU TYSIĘCY ZŁOTYCH)UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE,A POWYŻEJ TEJ KWOTY W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Grimp Transport osiągnęła 2 242 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 242 160 zł. Pozostałe przychody to 65 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 428 663 zł.
Strata netto wyniosła 186 503 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 243 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 242 225 zł w 2024 roku.
• 2 098 943 zł w 2023 roku.
• 2 159 204 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -32 571 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -186 503 zł w 2024 roku.
• -135 523 zł w 2023 roku.
• 127 969 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grimp Transport wynosi -187 tys. zł.
EBITDA Grimp Transport wynosi -187 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
33 155 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -186 518 zł w
2024 roku.
• -134 957 zł w
2023 roku.
• 141 113 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
33 825 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -186 518 zł w
2024 roku.
• -134 957 zł w
2023 roku.
• 156 571 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grimp Transport wynosi 2 125 505 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 605 563 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 223 564 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 125 505 zł w 2024 roku.
• 2 169 861 zł w 2023 roku.
• 2 823 554 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Grimp Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grimp Transport wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2024 roku.
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Grimp Transport charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Grimp Transport wynosi 92 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 293 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 293 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
12 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 92 tys. zł w 2024 roku.
• 111 tys. zł w 2023 roku.
• 140 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 21 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 293 tys. zł w 2024 roku.
• 360 tys. zł w 2023 roku.
• 407 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 151 504
zł.
Koszty operacyjne Grimp Transport wyniosły 2 428 678
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2627 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 151 504 zł w 2024 roku
• 201 544 zł w 2023 roku
• 212 576 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grimp Transport wyniosła 1 120 427 zł.
a
ktywa trwałe to 4065 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 116 362 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 120 427 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 840 918 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 279 510 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 131 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 120 427 zł w 2024 roku.
• 1 209 008 zł w 2023 roku.
• 1 403 585 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grimp Transport wyniosły 279 510 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 120 427 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 279 510 zł w 2024 roku
• 181 587 zł w 2023 roku
• 240 642 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grimp Transport wykazała przychody na poziomie 2 242 225 zł.
Organizacja zarobiła -186 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -186 503 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -203 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku