PROMOTOR SALES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000447143
NIP
9731012353
REGON
081105552

Podsumowanie

aktywa
5,3 mln
przychód
8,8 mln
zysk
817 tys.
wartość firmy
11,1 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Adres
FABRYCZNA, 17
Kod pocztowy
66-011
Rejestracja
2013-01-10
Rozpoczęcie działalności
2013-01-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, PRZY CZYM W PRZYPADKU ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ LUB ROZPORZĄDZANIA PRAWEM O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ 100.000,00 ZŁ ( STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promotor sales osiągnęła 8 778 588 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 760 971 zł. Pozostałe przychody to 17 617 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 943 899 zł.
Zysk netto wyniósł 817 071 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 561 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 778 588 zł w 2022 roku.
• 7 770 223 zł w 2021 roku.
• 5 942 297 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 140 165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 817 071 zł w 2022 roku.
• 439 169 zł w 2021 roku.
• 336 265 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promotor sales wynosi 11 045 480 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 924 803 zł a 21 946 470 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 999 454 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 045 480 zł w 2022 roku.
• 8 248 826 zł w 2021 roku.
• 6 289 215 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promotor sales wyniosła 5 302 224 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 249 118 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 053 107 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 302 224 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 566 404 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 735 820 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 225 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 302 224 zł w 2022 roku.
• 3 579 342 zł w 2021 roku.
• 2 343 840 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promotor sales wyniosły 2 735 820 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 302 224 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 694 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 735 820 zł w 2022 roku
• 1 830 010 zł w 2021 roku
• 1 033 678 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promotor sales wykazała przychody na poziomie 8 778 588 zł.
Organizacja zarobiła 907 857 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 90 786 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 817 071 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 188 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 90 786 zł w 2022 roku
• 43 434 zł w 2021 roku
• 78 877 zł w 2020 roku

Organizacja Promotor sales wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Produkcja zaprawy murarskiej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zegzuła Marta posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.

Podobne organizacje do PROMOTOR SALES