SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, UOPOWAŻNIENI SĄ: A) JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY: - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU, - SAMODZIELNIE PROKURENT SAMOISTNY, B) JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU WSPÓLNIE, - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT SAMOISTNY WSPÓLNIE.
Organizacja Diesel-Trans osiągnęła 826 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 825 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 753 zł.
Strata netto wyniosła 11 753 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 300 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 826 zł w 2024 roku.
• 57 943 zł w 2023 roku.
• 9780 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 753 zł w 2024 roku.
• 43 674 zł w 2023 roku.
• -7689 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Diesel-Trans wynosi -13 tys. zł.
EBITDA Diesel-Trans wynosi -13 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1795 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -12 578 zł w
2024 roku.
• 38 876 zł w
2023 roku.
• -7689 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1622 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -12 578 zł w
2024 roku.
• 38 876 zł w
2023 roku.
• -6478 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Diesel-Trans wynosi 59 972 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 316 914 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 919 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 972 zł w 2024 roku.
• 281 560 zł w 2023 roku.
• 42 001 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Diesel-Trans wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Diesel-Trans wynosi 0,38%. To oznacza, że firma ma szansę 0,38% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,38% w 2024 roku.
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,52% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Diesel-Trans charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Diesel-Trans wynosi 5 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 21 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 21 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
19 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 5 tys. zł w 2024 roku.
• 10 tys. zł w 2023 roku.
• 3 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 2 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 21 tys. zł w 2024 roku.
• 25 tys. zł w 2023 roku.
• 10 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1200
zł.
Koszty operacyjne Diesel-Trans wyniosły 12 579
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-16 109 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1200 zł w 2024 roku
• 1200 zł w 2023 roku
• 1200 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Diesel-Trans wyniosła 509 098 zł.
a
ktywa trwałe to 18 632 zł.
a
ktywa obrotowe to 490 466 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 509 098 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 79 228 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 429 870 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9605 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 509 098 zł w 2024 roku.
• 514 544 zł w 2023 roku.
• 533 104 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -4,192,767%.
Marża netto wyniosła -1,423%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -598966.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -203.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Diesel-Trans wyniosły 429 870 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 509 098 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 410 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 429 870 zł w 2024 roku
• 423 563 zł w 2023 roku
• 485 796 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2024 roku
• 82% w 2023 roku
• 91% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Diesel-Trans wykazała przychody na poziomie 826 zł.
Organizacja zarobiła -11 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 753 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -416 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku