SYSTEM REKLAMY WIZUALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000337431
NIP
5851450740
REGON
220869957

Podsumowanie

aktywa
852 tys.
przychód
355 tys.
zysk
72 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
SOPOT
Adres
JÓZEFA WYBICKIEGO, 13C
Kod pocztowy
81-842
Rejestracja
2009-09-21
Rozpoczęcie działalności
2009-10-01
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja System reklamy wizualnej osiągnęła 354 631 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 342 884 zł. Pozostałe przychody to 11 748 zł.
Całkowite koszty wyniosły 270 686 zł.
Zysk netto wyniósł 72 198 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -532 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 354 631 zł w 2022 roku.
• 559 208 zł w 2021 roku.
• 491 126 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -22 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 198 zł w 2022 roku.
• -27 633 zł w 2021 roku.
• -185 987 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji System reklamy wizualnej wynosi 1 134 712 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 531 947 zł a 3 250 663 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -377 781 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 134 712 zł w 2022 roku.
• 928 156 zł w 2021 roku.
• 903 493 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów System reklamy wizualnej wyniosła 851 804 zł.
a
ktywa obrotowe to 851 804 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 851 804 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 812 666 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 39 138 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 75 344 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 851 804 zł w 2022 roku.
• 840 034 zł w 2021 roku.
• 1 025 058 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania System reklamy wizualnej wyniosły 39 138 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 851 804 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 39 138 zł w 2022 roku
• 99 566 zł w 2021 roku
• 256 958 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja System reklamy wizualnej wykazała przychody na poziomie 354 631 zł.
Organizacja zarobiła 72 198 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 198 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6597 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja System reklamy wizualnej wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Opaliński Krzysztof posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Przedlacki Piotr posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Łukajtis Marcin posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Radzik Tomasz posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.

Podobne organizacje do SYSTEM REKLAMY WIZUALNEJ